21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Great Reklam Ajansı’nın 5. yılı New York Ve Dubai ofisleriyle kutlandı
Haberler

Great Reklam Ajansı’nın 5. yılı New York Ve Dubai ofisleriyle kutlandı

Marketing Türkiye
22 Ocak 2016
5 dk okuma

 

Great, kuruluşunun 5. yılında New York ve Dubai’de iki yeni ofisin açılışını gerçekleştirdi.

Great Reklam Ajansı 5. yaşını çalışanlarının, müşterilerinin ve iş ortaklarının katıldığı eğlenceli bir partiyle kutladı. 5. Yıl pastasını Great’in yöneticileri tüm dostlarıyla birlikte keserek başarılarını kutladılar.

Great Reklam Ajansı Genel Müdürü Fatih Kadak, 2015 yılının ajansları için son derece olumlu geçtiğini dile getirirken, İstanbul’dan sonra New York ve Dubai ofislerinin de açılmasıyla yeni projelere imza atacaklarını dile getirdi.  “Türkiye, yaklaşık %92 internet kullanımı ile sosyal medyayı dünyada en aktif kullanan ülke” diyen Fatih Kadak şunları söyledi: “Küresel firmaların ardından, yerel firmalar/markalar da dijital pazarlama ve sosyal medyanın önemini kavrayarak, dijital alandaki yatırımlarını arttırıp, daha geniş bir hedef kitleye ulaştılar.  Great olarak, tüm bu gelişmelerin ve rakamların nereye işaret ettiğini zamanında görerek, geleneksel pazarlama ve reklam pratiklerinin yanında dijitaldeki ağırlığımızı ve yatırımımızı arttırdık.”

Great Reklam Ajansı’nın 5. yılı New York Ve Dubai ofisleriyle kutlandı

Yenilenen sektörel gelişmeleri ve araçları yakından takip ettiklerini belirten Great Reklam Ajans Başkanı Mehmet Onur Güzel ise ajans olarak yeni heyecanlar yaşadıklarını belirterek şöyle konuştu:  

“Birlikte çalıştığımız markaların sadece mevcuttaki değil, gelecekteki ihtiyaçlarını da göz önünde bulundurma motivasyonuyla, her zaman bir adım sonrasını da düşünüyoruz. Great’in müşteri portföyünde şu anda 50’den fazla küresel ve yerel marka bulunuyor. Başta Lenovo, Accenture, Canon, Fujitsu, Unifree, Hyundai, Finansbank, Itelligence, Acron, Detaysoft, Baymak, Pera Palas Jumeirah olmak üzere, sektörünün öncüsü pek çok markaya hizmet veriyoruz. Great Reklam Ajansı, bünyesinde barındırdığı tasarım, dijital, etkinlik ve sosyal medya departmanları ile müşterilerine 360 derece pazarlama hizmeti sunuyor.”

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Haberler
Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Sena Tufan
6 Ekim 2025
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
Haberler
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
İrem Alimoğlu
16 Kasım 2025
Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Trend
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Marketing Türkiye
3 hafta önce
BMW, Google Haritalar'ı "hackledi": Test sürüşleri yüzde 400 arttı
Haberler
BMW, Google Haritalar’ı “hackledi”: Test sürüşleri yüzde 400 arttı
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.