“Grand Cup”ı Clemenger BBDO Melbourn ajansı kazandı
T.C. Cumhurbaşkanlığı ve Slovenya Cumhurbaşkanlığı himayesinde, Marketing Türkiye, MMI (Marketing Management Institute) organizasyonuyla gerçekleştirilen THE CUP’ın açılışını Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu gerçekleştirdi. İstanbul’da gerçekleştirilen en kapsamlı uluslararası reklam yarışması özelliğine sahip olan; yaratıcı dehaları, genç beyinleri ve sektör temsilcilerini bir gün boyunca yaratıcılık sahnesinde bir araya getiren The CUP, görkemli oranizasyonla sektörün “en iyilerini” belirledi. 18 ana kategoride ödüllerin sahibini bulduğu The CUP’ta, “Grand Cup”ı National Avustralia Bank’a yaptığı ‘’Break UP’’ projesi ile ClemengerBBDO Melbourne ajans kazandı.
Güncel Haberler