Google web reklamlarını Londra sokaklarına taşıyor
Google Londra’nın belli bölgelerinde web sitelerinde kullandığı DoubleClick teknolojisini reklam panolarına taşıyarak şehirde hangi reklamların ne zaman hangi panoda gösterileceğini belirliyor.
DoubleClick teknolojisi, milyonlarca web sitesinin reklamları arasından otomatik seçim yapan ve seçtiği reklamları; firmaların reklam vermek istedikleri sitelerin kategorisine, ziyaretçisine ve daha bir çok seçeneğe bakarak seçebilmelerine olanak tanıyan web tabanlı bir yazılım sitesi.
Günümüzde birçok firmanın tercih ettiği DoubleClick çevrimiçi reklam sistemini Google, Londra’nın Waterloo İstasyanu ve Euston Road’un da dahil olduğu en işlek bölgelerine yerleştiriyor. Böylelikle yayalara ve sürücülere dünyada neler olup bittiğinin yanında aynı zamanda bu reklamcılık yöntemi ile yayalara ve sürücülere satın alabileceklerini de göstermeyi hedefliyor.
Google yetkilileri Business Insider’a yaptıkları açıklamada söz konusu uygulamanın reklam sisteminin caddelerdeki panolara taşınmasının web ve ev ortamı dışındaki reklamların bir anlamda aynı hizaya getirilip birleştirilmesi için de bir konsept olarak yapıldığı ifadesine bulundular.