18 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Google: "Dijital reklamcılığı biz bozduk ama hep beraber düzelteceğiz"
Haberler

Google: “Dijital reklamcılığı biz bozduk ama hep beraber düzelteceğiz”

Marketing Türkiye
28 Eylül 2017
1 dk okuma

Google’ın bu sene reklamverenlerle başı dertteydi. YouTube’da şiddet içerikli videolara reklam konulması ve reklamların insanlar yerine botlara gösterildiğinin anlaşılması üzerine para iadesi gibi sorunlarla boğuşan Google sıkıntılı bir dönemden geçtiğini kabul ediyor. Ancak sıkıntıları tek başına gidermesinin mümkün olmadığını ifade ediyor.

Salı günü bir Reklamcılık Panelinde konuşan Google Amerika Genel Müdürü Allan Thygesen aksilikleri kabul etti. Ancak bunların artık Google’ın tek başına düzeltmesinin mümkün olmadığını ekledi.

allan

Thygesen, özellikle YouTube’un bu yılın başında gelen marka güvenliği krizine atıfta bulundu ve bunu “büyük ıska geçtik” şeklinde ifade etti. Ancak şirketin reklamların izlenmesini sağlayacak çalışmalarda ilerleme kaydettiğini ve zorlukların üstesinden gelmek konusunda kararlı olduğunu belirtti.

Markalar ve pazarlamacılar son zamanlarda Google gibi platformların dijital reklam ekosisteminde daha fazla üçüncü parti ölçümü ve netlik istiyor.

Buna tepki olarak, Thygesen, şirketin son araştırması uyarınca, sektör ortalaması yüzde 60’larda iken YouTube’daki reklamların yüzde 93 ila yüzde 95 oranında görüntülenebilir olduğunu söyledi. Google ayrıca bu yılın başlarında marka güvenliği krizine tepki olarak YouTube için yeni denetimler de başlattı.

Thygesen, sahte trafikli web sitelerinde yayınlanan reklamlar için geri ödemeler yapıldığını ve pazarlamacılara kendi platformlarında satın aldıkları reklamlarla ilgili daha fazla şeffaflık sağlamak için bir araç geliştirmeye çalıştığını hatırlatarak şirketin yeniden güven inşa etmeyi taahhüt ettiğini de belirtti.

“Bunlar bir endüstri olarak arzuladığımız ilkelerdir ve tüketiciler, reklamverenler ve yayıncılar arasında eşit şekilde geçerlidir” diye konuşan Thygesen, “Bir reklamverenin gerçek insanlara ulaşmasını ve gerçek iş değeri kazanmasını sağlamak için reklamların değerli olmasını istiyoruz.”

Kaynak: Business Insider

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google'ın servislerine erişim sorunu yaşanıyor
Haberler
Google’ın servislerine erişim sorunu yaşanıyor
Sena Tufan
4 Eylül 2025
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Haberler
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Nafizcan Önder
10 Ekim 2025
Starbucks Çin’de tahtını korumak için stratejik satışa gitti
Haberler
Starbucks Çin’de tahtını korumak için stratejik satışa gitti
Nafizcan Önder
2 hafta önce
C Level Club, SAR ile birlikte inisiyatif alıyor çünkü başka yurt yok!
Haberler
C Level Club, SAR ile birlikte inisiyatif alıyor çünkü başka yurt yok!
Sena Tufan
22 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.