Google alışveriş reklamları artık Gmail’de de görünecek
4 Mart 2020 haftasından itibaren Google Alışveriş Reklamları artık Gmail’de de görülmeye başlayacak. Bu yeni reklam model sayesinde markalar ürünlerini ve hizmetlerini Gmail’ın ana sayfasında ve arama sonuçlarında tanıtabilecek.
Şubat başında Google, Partnerlerine yaptığı açıklamada 1 milyardan fazla kullanıcısı olan Gmail’de 4 Mart 2020 haftasından itibaren Google Alışveriş Reklamları (Ürün Alışveriş Reklamları ve Vitrin Alışveriş Reklamları) görülmeye başlayacak.
kullanıcı alışkanlıklarına dayalı reklamların daha da artacağını, Markaların DMP (Data Management Platform) modellerine geçiş yapacağını ve eskisi gibi alakasız reklamlarla kullanıcıların rahatsız edilmeyeceğini belirten Google Partner Şirketi Moon Workshop CEO’su Murat BARÇIN, “Türkiye’de bir çok marka artık hem potansiyel müşteri kitlesini hemde ürün kategorilerini segmentlere bölüyor ve bu sayede Markalar istediği müşteriyi kolayca bulabiliyor. Online alışveriş kitlesi ise reklamları alışkanlıklarına göre gördüğü için karar verme sürecini hızlandırıp daha cazip online alışverişler yapabiliyor” ifadelerini kullandı.