14 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Gilead Sciences’ın “En Büyük Hastalığım” kampanyasına bir ödül de Prida’dan geldi
Haberler

Gilead Sciences’ın “En Büyük Hastalığım” kampanyasına bir ödül de Prida’dan geldi

Marketing Türkiye
12 Şubat 2020
2 dk okuma

Gilead Sciences Türkiye’nin HIV konusundaki farkındalığı artırmak amacıyla başlattığı “En Büyük Hastalığım” kampanyası, İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen Prida Ödülleri’nde Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişimi alanında jüriden en yüksek puanı alarak ödüle layık görüldü.

Sağlık Bakanlığı’nın HIV/AIDS Kontrol Programı’nda yer alan HIV ile yaşayan bireylere yönelik ayrımcılığı önleme hedefine destek vermek amacıyla Gilead Sciences Türkiye tarafından “Birlikte HIV’den Güçlüyüz” platformu çatısı altında yürütülen “En Büyük Hastalığım” kampanyası İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen Prida Ödülleri’nde “Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişimi’’ alanında ödüle değer bulundu. Kampanya çatısı altında çekilen kısa video filmi de, İstanbul Marketing Awards’da sağlık iletişimi kategorisinde Altın Ödül ve Felis başarı ödülü almaya hak kazanmıştı.

Gilead Sciences, “En Büyük Hastalığım” kampanyası ile özellikle Sağlık Bakanlığı’nın HIV/AIDS Kontrol Programı’nda açıklanan HIV ile yaşayan bireylere yönelik ayrımcılığı önlemek hedefine uygun olarak HIV pozitif bireylerin toplumun içinde yer alabileceklerine ve hayatlarını normal bir şekilde sürdürebileceklerine vurgu yapıyor.

Gilead Sciences Türkiye’nin “En Büyük Hastalığım” kampanyası; Yönetmenliğini Selim Demirdelen’in yaptığı, başrolünde Alp Tuğhan Taş’ın yer aldığı ve kuşlara hastalık derecesinde merakı olan HIV Pozitif bir gencin hikayesinin anlatıldığı bir film ile başlamış, fotoğraf sanatçısı Nihat Odabaşı’nın gönüllü ünlülerin ‘en büyük hastalıklarını’ fotoğrafladığı ‘‘Nihat Odabaşı ile En Büyük Hastalığım Fotoğraf Sergisi’’ ile geniş kitlelere ulaşmıştı.

Kampanyanın çatısını oluşturan “Birlikte HIV’den Güçlüyüz” platformu altında “En Büyük Hastalığım” kampanyasının yanında, HIV enfeksiyonunun en yaygın görüldüğü 17-45 yaş arasındaki bireylerde HIV farkındalığının artırılması ve risk grubundaki bireylerin düzenli HIV testi yaptırmalarına yönelik sosyal medya iletişimi, ülkemizde bir ilk olan “Türkiye’de HIV” belgeseli ve Sabancı Üniversitesi iş birliği ile geçtiğimiz Kasım ayında gerçekleştirilen IV. Ulusal Duyarlılık Konferansı gibi farklı projelerle HIV konusunda farkındalığın artırılmasına yönelik çalışmalar sürdürülüyor.

Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişimi alanında verilen ödülü değerlendiren Gilead Sciences Türkiye Dış İlişkiler Direktörü Toros Şahin, “Toplumu HIV konusunda bilinçlendirmeye ve farkındalığı artırmaya yönelik bu kampanyanın Prida ödülüne layık görülmesi bizleri çok gururlandırdı. Kampanyanın Türkiye’de HIV ile mücadelede önemli bir adım olduğuna inanıyoruz. Bu yöndeki çalışmalarımız önümüzdeki süreçte de artarak devam edecek” dedi.

Gilead Sciences Türkiye
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
Haberler
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
İrem Alimoğlu
4 Ekim 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (4-10 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (4-10 Ekim)
Nafizcan Önder
10 Ekim 2025
Yerel basın eriyor: 13 yılda 349 gazete kapandı!
Haberler
Yerel basın eriyor: 13 yılda 349 gazete kapandı!
Nafizcan Önder
7 Ekim 2025
Türkiye’nin saç bakım haritası
Haberler
Türkiye’nin saç bakım haritası
Sena Tufan
1 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.