9 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Gigaset, FC Bayern Munich’in Resmi Platin Sponsoru oldu
Haberler

Gigaset, FC Bayern Munich’in Resmi Platin Sponsoru oldu

Marketing Türkiye
9 Temmuz 2015
1 dk okuma

Gigaset, akıllı telefon, tablet ve giyilebilir teknoloji segmentlerinde FC Bayern Munich takımının Resmi Platin Sponsoru oldu. Münih’te bugün yapılan basın toplantısıyla duyurusu yapılan anlaşma, 3 yıl geçerli olacak

Yenilikçi ürünleri, tasarımları ve çözüm odaklı teknolojileri ile kullanıcıların memnuniyetini her geçen gün artıran Gigaset, dünya çapında 400 milyonun üzerinde taraftarı olan FC Bayern Munich partnerliği ile markasının bilinirliğini daha da artırmayı hedefliyor. Berlin’de düzenlenen Tüketici Elektroniği Fuarı’nda (IFA) yapılacak akıllı telefon lansmanından hemen önce gerçekleşen anlaşma, Gigaset’in uluslararası işbirliği girişimlerine verdiği önemi vurguluyor. Gigaset, Mayıs ayında da İngiltere’de gerçekleşen Geleneksel Kraliyet Yarışı Royal Ascot’ın resmi ortağı olmuştu.

Gigaset CEO’su Charles Fränkl, FC Bayern Munich ile yapılan işbirliğinin, akıllı telefon pazarıyla ilgili büyüme stratejilerinin gündeme alınacağı yeni bir Gigaset çağının başlangıcını simgelediğini vurgulayarak, şunları söyledi:

“Her iki marka da yeniliğe tam anlamıyla bağlı olmalarının yanı sıra kültür mirasını ve en önemli değerleri koruma tutkusu ile ortak paydada buluşarak birbiriyle mükemmel uyum sağlıyor. Bizim için önemli olan, sadece kulüp ile değil, aynı zamanda taraftarları ile de etkili bir diyalog kurmak. FC Bayern’in gerçek taraftarları, kulüplerini her yerde takip ederler. Bu adanmışlık yeni marka iddiamız ‘Nerede olursan ol’ ile mükemmel şekilde uyuşuyor. Yeni ürünlerimiz ve Bayern Munich ile ortaklığımızın bağlarını kapsıyor.”

Gigaset, rekor sayıda Almanya şampiyonluk unvanının sahibi takıma, 16-24 Temmuz tarihleri arasında Pekin, Şanghay ve Guangzhou şehirlerinde üç maç yapacağı Çin turnesine eşlik edecek. Çin, her iki firma için de stratejik açıdan önemli bir büyüme pazarı olma özelliği taşıyor. Ayrıca Gigaset, Almanya Lig sezonunda evsahipliği yapacağı maçlarda stadyumu aktif ve dikkat çekici bir şekilde markanın ruhuyla süsleyecek.

FC Bayern Munich Yönetim Kurulu Başkanı Karl-Heinz Rummenigge de yaptığı açıklamada, “Gigaset ve Bayern Munich, performans ve kalite için ortak bir tutkuyu paylaşıyor. Platin Partnerimiz Gigaset ile, bu misyona birlikte ulaşmayı amaçlıyoruz” dedi.

1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?
Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?
3 Lipton, 39 yıl sonra Türkiye’deki üretimini devretti
Lipton, 39 yıl sonra Türkiye’deki üretimini devretti
4 İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
5 İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül - 3 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül – 3 Ekim)
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (3-9 Ekim)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (3-9 Ekim)
Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Nestlé’nin 70 yaşındaki başkanı Paul Bulcke, skandal sonrası koltuğunu erken bırakıyor
Haberler
Nestlé’nin 70 yaşındaki başkanı Paul Bulcke, skandal sonrası koltuğunu erken bırakıyor
Sena Tufan
3 hafta önce
Techwise Company, CEO ofisi yaklaşımıyla stratejik iletişimi yeniden şekillendiriyor
Haberler
Techwise Company, CEO ofisi yaklaşımıyla stratejik iletişimi yeniden şekillendiriyor
Marketing Türkiye
3 Eylül 2025
Grok sohbetleri Google’da ifşa oldu!
Haberler
Grok sohbetleri Google’da ifşa oldu!
Nafizcan Önder
21 Ağustos 2025
Veriden stratejiye: Adjust ile mobil pazarlamanın yeni gerçekliği
Haberler
Veriden stratejiye: Adjust ile mobil pazarlamanın yeni gerçekliği
Advertorial
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.