9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Gerety Awards’da jüri online olarak toplanacak
Haberler

Gerety Awards’da jüri online olarak toplanacak

Marketing Türkiye
24 Mart 2020
2 dk okuma
Gerety Awards’da jüri online olarak toplanacak
Gerety Awards Kurucu Ortağı Lucia Ongay

Adını “Dimonds Forever” sloganının yaratıcısı ünlü reklam yazarı Frances Gerety’den alan yaratıcılık yarışması “The Gerety Awards”un son başvuru tarihi koronavirüs salgını sebebiyle uzatıldı. Jürinin de online olarak toplanacağını söyleyen festivalin Kurucu Ortağı Lucia Ongay ile hem Gerety Awards’un koronavirüs ile imtihanını hem de yarışmayı diğer organizasyonlardan ayrına özellikleri konuştuk.

Gerety Awards’i nasıl tanımlamak gerekiyor?

2019 yılının Ocak ayında kurulan Gerety Awards “Bir elmas sonsuza kadardır” sloganını yazan metin yazarı Frances Gerety’nin adını taşıyor. Gerety Awards reklamcılık çatısı altındaki global boyutta yetenekleri, mentorları ve iş ortaklarını, yani reklamcılığın muhafaza etmesi gereken standartları tanımlayan ve uygulayan insanları ödüllendirmek üzere var.

Diğer ödül törenlerine kıyasla Gerety Awards’ı farklı kılan nedir?

Gerety Awards iletilen tüm reklamların kadın perspektifinden değerlendirildiği, jürisinin tamamının kadınlardan oluştuğu ilk yarışma. Satın alma kararlarının yüzde 80’i kadınlar tarafından alınıyor. Bu yüzden bu uygulamanın pazarın gerçeklerini yansıttığını söyleyebiliriz. Değerlendirmeler dünyanın dört bir yanında gerçekleştirilecek ve kazanan işler reklamcılığın en iyi örneklerini ve yaratıcı iletişimi tanımlamak adına önemli bir kıyas oluşturacak.

Başvurular için son tarih ne zaman?

Son başvuru tarihi 17 Nisan’a ötelendi.

Değerlendirme süreci hangi aşamalardan oluşuyor?

Değerlendirme iki aşamada gerçekleşiyor. İlki Executive Jury (İdari Jüri) ve bu değerlendirme sonucunda shortlist’e giren işler belirleniyor. İkinci aşama ise kazananların belirlendiği Grand Jury (Büyük Jüri).

Değerlendirmeleri online yapmak üzere çalışmalarımıza başladık. Haziran’daki değerlendirme toplantıları Londra, New York, Bangkok, Johannesburg, Melbourne, Madrid, Berlin, Buenos Aires, Helsinki ve İstanbul’da gerçekleştirileceklerdi. Bu değerlendirme toplantılarında shortlist oluşturuluyor ve her ülkeden yılın ajansı ve prodüksiyon şirketi belirleniyor.

İki hafta içinde 10 farklı şehirde değerlendirme toplantıları gerçekleştiren tek yarışma olarak koronavirüs (COVID-19) karşısındaki hazırlıklarınız neleri içeriyor?

Oylama sistemimiz bütün jüri değerlendirmesini online’a taşımamıza olanak sağlıyor. Bu yılın tüm jüri üyeleriyle iletişime geçtik ve süreci yakından takip ediyoruz. Gerety Awards’ın benzersiz ve değerli misyonu olan kreatif işlerin dünyanın dört bir yanından gelen lider kadın kreatiflerin vizyonuyla değerlendirilmesini fiziksel toplantılar düzenleyemesek dahi yerine getireceğiz.

Oylamaları online’a taşımanın avantajı jürimizin değerlendirme için daha çok vakti olacak olması. Kazananlar 19 Ekim 2020 haftasında açıklanacak. Gerety Awards kazananları da yıl boyunca gerçekleştirilecek diğer ödül törenlerine katılan işler için çıtayı belirliyor olacak.

Koronavirüs’ün diğer sektör etkinliklerini nasıl etkileyeceğini düşünüyorsunuz?

Reklam sektörü çok yönlü bir sektör bu yüzden değişen dünyaya adapte olacağına eminim. Buna rağmen etkinlikler yaşadığımız kriz sona erene kadar öteleniyor. Diğer etkinliklerin ne yapacağı fark etmeksizin Gerety ile yapmak istediğimiz doğru temsilin önemini kanıtlamak. Kadınlar hangi işin en ikna edici mesajı verdiğini belirlediğinde hangi işlerin iyi olduğuna ve bu işleri kimin yarattığına dair fikrimizin nasıl değişeceğini görmek ilginç olacak.

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
3 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
4 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
5 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketicinin yeni gözdesi bitkisel sütler!
Haberler
Tüketicinin yeni gözdesi bitkisel sütler!
Sena Tufan
20 Mart 2025
Yoğun talep üzerine Brandverse Awards başvuruları 28 Mart’a dek uzatıldı!
Haberler
Yoğun talep üzerine Brandverse Awards başvuruları 28 Mart’a dek uzatıldı!
Sena Tufan
17 Mart 2025
Şubat ayında TV’de yayınlanan en başarılı reklam filmleri…
Haberler
Şubat ayında TV’de yayınlanan en başarılı reklam filmleri…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Marketing Türkiye 35 yaşında / I
Haberler
Marketing Türkiye 35 yaşında / I
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.