Gençler: “Ülkenizin ruhunu yansıtın ve şölene katılın”
Her sene olduğu gibi The CUP bu sene de gençleri unutmadı ve PepsiCo sponsorluğunda gençlerin içindeki yaratıcılığı ortaya çıkaracak bir yarışma hazırladı. Bu sene yarışmanın teması “Ülkenin ruhunu yansıt” başlığını taşıyor ve yarışma dünyanın dört bir köşesindeki gençleri yaşadıkları şehrin ruhunu tasarlamaya çağırıyor. Son 3 yıldır düzenlenen Young CUP, 30 yaş altı yaratıcı gençlere muhteşem bir fırsat sunuyor. Büyüleyici ve oryantal öğelerin beşiği İstanbul’a hayal gibi bir seyahatin kapılarını açıyor… The Istanbul CUP’ın önemli bir parçası olan Young CUP geleceğin yaratıcılarını bugünden ortaya çıkarmak için sadece gençlere özel gerçekleştirilen bir yarışma olma özelliği taşıyor.
Yaşadığı şehrin yerel ruhuna uygun çalışmalarla yarışmaya katılan gençler arasından en iyi ikisi The CUP şölenine katılma şansı yakalayacak ve dünyanın en önemli kreatifleriyle aynı ortamı paylaşıp, onları dinleme fırsatına kavuşacak. İki yıl içinde, 93 farklı dil konuşan 117 ülkeden 15 binden fazla kişinin Facebook’tan başvuru gerçekleştirdiği Young CUP’a başvurmak için son günler… Fırsatı kaçırmayın. Çalışmalardan biri Facebook’taki oylama ile belirlenecek. En çok “like” alan çalışma kazanan adaylardan biri olacak. Diğer kazanan aday ise The CUP 2013 jürisi tarafından seçilecek.