Gençler için “Umut Dolu Bir Zirve” başlıyor
“Youth Talks Türkiye” Zirvesi, gençleri ve geleceğin trendlerini odağına alarak, 7 Kasım, Perşembe günü, Kanyon Cinemaximum’da kapılarını açmaya hazırlanıyor. Umut Dolu Bir Zirve sloganıyla yola çıkan “Youth Talks Türkiye”, gençleri, teknolojiden sanata, finanstan eğlenceye, espor ve gaming’e kadar çeşitli alanlarda uzman ve önemli isimlerle bir araya getirecek. Zirve’nin sonunda ayrıca “Cool Markalar Ödül Töreni” düzenlenecek.
Marketing Türkiye, Deloitte Türkiye ve IOX içerik işbirliğiyle düzenlenen “Youth Talks Türkiye” Zirvesi, 7 Kasım’da Kanyon Cinemaximum’da gerçekleşecek.
İş hayatına yeni başlayan gençlere, yeni mezunlara ve üniversitelerin son sınıflarında okuyan gençlere fırsatları göstermek ve onları geleceğe hazırlamak amacıyla yola çıkan Youth Talks Türkiye, “Umut Dolu Bir Gelecek” vaat ediyor.
Zirve’de gençler beş ayrı salonda paralel sunumlarla iş dünyasının liderleriyle bir araya gelerek vizyoner girişimcilerin ilham verici konuşmalarını dinleme fırsatı bulacak. Farklı salonlarda gün boyu konuşulacak ana başlıklar şöyle sıralanıyor: “Birlikte umut dolu bir gelecek”, “Trendlerle geleceği görmek”, “Girişken değil girişimci olmak”, “Kaygıları yıkıp kariyeri tasarlamak”, “Fırsatlar dünyası: espor ve gaming”.
Finanstan eğlenceye, teknolojiden sanata, espor ve gaming’e kadar pek çok ufuk açan sunum yapılacağı Zirvenin içeriği, trendlerin kendini gösterdiği alan ve sektörleri radarlayan 300 ayrı kaynaktan Marketing Türkiye ve IOX tarafından derlendi. Trendleri etkileyen ve trendlerden etkilenen 9 ana sektörün ele alınacağı etkinlikte sadece iş dünyasındaki trendler değil İK, sosyoloji, yaşam sitilleri gibi majör trendlerin yanı sıra günlük yaşamı etkileyen trendler de ele alınacak.
Zirve’de gençlerin katılım sağlayabileceği, farklı bakış açıları kazandıracak paneller, sürdürülebilir çözümler sunan workshoplar da yer alıyor.
Zirve’ye katılan gençler ayrıca, “Great Place to Work” unvanı alan Türkiye’nin önde gelen markalarının İK yöneticileriyle tanışma fırsatı bulacak ve kariyer hedeflerinde başarıya götürecek stratejileri dinleme olanağı yakalayacak.
Günümüzün en hızlı büyüyen sektörlerinden biri olan gaming ve espor da Youth Talks Türkiye’de tam günlük bir programla enine boyuna tartışılacak. Lenovo’nun sponsorluğunda Marketing Türkiye ve Bahçeşehir Üniversitesi iş birliğiyle oluşturulan sunumlarla espor ve gaming alanındaki fırsatlar Youth Talks Türkiye katılımcılarıyla paylaşılacak.
“Yılın Cool Markaları” ödüllerine kavuşacak
Zirve’nin sonunda Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğiyle “Cool Markalar Ödül Töreni” gerçekleştirilecek ve “Yılın Cool Markaları” ödüllerine kavuşacak.
Askıda “Umut dolu bir gelecek” var
Gençlerin geleceğe hazırlanmasına destek olmak isteyen birey ve markalar, Youth Talks Türkiye biletlerini alarak katılmak isteyen gençlere etkinliğe katılım imkanı sağlıyor. Askıda bilet hizmetiyle daha fazla gencin bu fırsatlardan faydalanabilmesi hedefleniyor.
Zirve için başvurular başladı
Etkinliğin destekçileri arasında Lenovo, P&G Türkiye, Burger King, Big Chefs, Deloitte FLO, CGV Mars Cinema Group, Türk Eğitim Vakfı (TEV), Yenibirlider Derneği, Sanset Gıda, Marketing Toys, Bahçeşehir Üniversitesi, Great Place to Work ve Karnaval Media Group yer alıyor. Vestel, Artı İletişim Yönetimi ve Tazefikir Reklam Ajansı de askıda bilet uygulamasıyla zirveyi destekleyen markalar arasında…
Gelecek trendlerine dair ilham veren sunumların yer aldığı Youth Talks Türkiye’ye burayı tıklayarak ya da aşağıdaki formu doldurarak katılabilirsiniz.