24 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Genç aslanlar için heyecan başlıyor!

Marketing Türkiye
1 Mart 2014
2 dk okuma

Reklam ve iletişim dünyasının yaratıcılık mabedi Cannes Lions’un en dinamik bölümü Genç Aslanlar yarışmasının Türkiye elemeleri bu yıl Mart ayında Akmerkez sponsorluğunda gerçekleştirilecek.

2001 yılından itibaren gerçekleştirilen Young Lions Türkiye bacağının bu yıl 14.’sünün gerçekleştirileceğini belirten Doğan Burda Reklam Grup Başkanı ve Festival’in Türkiye Temsilcisi Vicky Habif, “Sektörün geleceğine ışık tutan Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde gençlerimizin yarışmasını, bizi en iyi şekilde temsil etmelerini ve zengin içerikli seminerlerden faydalanarak bu tecrübeyi yaşamalarını çok önemsiyorum” dedi. Yarışmanın, Basın, Fİlm, Dijital, Medya ve Pazarlama olmak üzere 5 kategoride yapılacağını dile getiren Habif şöyle devam etti: “28 yaşın altındaki genç profesyonellerden, kategori birincisi olan 5 takımı yani 10 genci Akmerkez sponsorluğunda Cannes’da ağırlayacağız. Dünyanın en önemli yaratıcılık festivalinde yarışma fırsatını elde etmeleri için genç yaratıcı arkadaşlarımızın Türkiye elemelerine katılımı çok önemli.”

Cannes Lions Genç Aslanlar Yarışması

Akmerkez sponsorluğunda gerçekleştirilen Genç Aslanlar Türkiye elemeleri için son başvuru tarihi 12 Mart 2014. Her ülkede saygın basın ve medya kuruluşları ile reklam filmi distribütörleri tarafından temsil edilen Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nin Türkiye temsilciliğini Doğan Burda Dergi yürütüyor. Doğan Burda Dergi, Cannes Lions’u Türkiye’de tanıtma, Türkiye’yi de festivalde tanıtma misyonuna paralel olarak bir dizi etkinlik düzenliyor.

Bu etkinliklerden belki de en önemlisi 28 yaş altı yaratıcılar ve 30 yaş altı pazarlamacıların katıldığı Cannes Lions Genç Aslanlar Yarışması. Yarışma bu yıl da Akmerkez sponsorluğunda, Reklamcılık Vakfı’nın koordinasyonunda ve Gett Images’in katkılarıyla gerçekleşiyor. Gençler, 13-19 Mart tarihleri arasında, basın, dijital, film, siber ve genç pazarlamacılar olmak üzere beş ayrı kategoride Akmerkez’de yarışacaklar. Kazananlar 19 Mart Cumartesi günü Akmerkez’de saat 19.00’da gerçekleşecek ödül töreninde açıklanacak. Çalışmalar Reklamcılık Vakfı tarafından belirlenen yaratıcı yönetmen jüri başkanının kurduğu jüriler tarafından değerlendirilecek. Bu yıl ki Juri başkanı Haluk Sicimoğlu. Kategori birincisi ekipler Cannes’da Türkiye’yi temsil etmek üzere festivale katılacak. Başvurular Reklamcılık Vakfı‘nın internet sitesi rv.org.tr’den yapılıyor.

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
4 Google'dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
Google’dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
5 Burger King, "sessizliği" konuşturuyor
Burger King, “sessizliği” konuşturuyor
Güncel Haberler
AI Powered Future: Geleceğin ajandası The TECH Summit’te açılıyor
AI Powered Future: Geleceğin ajandası The TECH Summit’te açılıyor
BMW, Google Haritalar'ı "hackledi": Test sürüşleri yüzde 400 arttı
BMW, Google Haritalar’ı “hackledi”: Test sürüşleri yüzde 400 arttı
The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

2026’da gündem "kültür bütçesi" olmalı!
Haberler
2026’da gündem “kültür bütçesi” olmalı!
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Turkcell, TIME’ın “Dünyanın En İyi Şirketleri 2025” listesinde yer aldı
Haberler
Turkcell, TIME’ın “Dünyanın En İyi Şirketleri 2025” listesinde yer aldı
İrem Alimoğlu
11 Eylül 2025
ALJ Türkiye, sattığı her otomobil için 10 fidan dikecek. Hedef yılda 1.4 milyon fidanı!
Haberler
ALJ Türkiye, sattığı her otomobil için 10 fidan dikecek. Hedef yılda 1.4 milyon fidanı!
Günseli ÖZEN
26 Eylül 2025
Antep Baklavası, Malatya Kayısısı, Adana Kebap, Antep Fıstığı… Akla ilk gelen "Coğrafi işaret” hangisi?
Haberler
Antep Baklavası, Malatya Kayısısı, Adana Kebap, Antep Fıstığı… Akla ilk gelen “Coğrafi işaret” hangisi?
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.