17 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Genart Medya, Twitter’ın Türkiye’deki reklam satış ortağı oldu

Marketing Türkiye
7 Şubat 2013
2 dk okuma

Genart Medya, Twitter’in Türkiye’deki resmi reklam satış ortağı oldu. Söz konusu işbirliği kapsamında, Genart Medya, 7 Şubat Perşembe günü Swissotel’de bir basın toplantısı düzenlendi. Twitter, Genart Medya ve Connect Ads yöneticileriyle birlikte Coca-Cola, Turkcell ve Unilever yöneticileri de etkinliğe Premium, Gold ve Silver sponsor olarak katıldılar. Genart Medya, Twitter’ın Türkiye’deki resmi reklam satış ortağı olarak, “Promoted Products” ürünlerini satışa sunuyor. Böylece Türkiye’deki reklamveren firmalar, Genart Medya aracılığıyla ürün ve hizmetlerini Twitter kullanıcılarına duyurabilecekler. Genart Medya, ülkemizde Twitter’ın reklam ürünlerini sunan tek firma olarak faaliyet gösterecek. Genart Medya aynı zamanda Twitter ürünlerinin daha etkin kullanımına ilişkin olarak, reklamverenler ve ajanslara yönelik eğitim çalışmaları da gerçekleştirecek. 

 

Twitter Türkiye’de %100’lük büyüme oranıyla en hızlı büyüyen sosyal ağ
Twitter’ın Türkiye’deki resmi reklam satış ortağı olan Genart Medya’nın Kurucu Ortağı C. Burak Yılmaz şunları söyledi: “Bu yıl, hem Genart Medya ailesini hem de Türkiye’deki reklamverenleri son derece heyecanlandıran bir gelişmenin öncüsü olmaktan mutluluk duyuyoruz. 2013 yılı itibariyle, Twitter’ın Türkiye’deki resmi reklam satış ortağı olarak çalışmalarımızı sürdürecek ve ülkemizdeki ajanslar ile reklam veren kuruluşların Twitter’ın sunduğu avantajlardan ayrıcalıklı bir şekilde yararlanmalarını sağlayacağız. Twitter’ın Ortadoğu ve Kuzey Afrika pazarının reklam satış haklarının yönetimi, bölgenin en büyük oyuncusu olan Connect Ads şirketine ait durumda. Türkiye’deki pazarın büyüklüğü ve veriminin de bilincinde olan Connect Ads, Türkiye pazarına güvenilir bir iş ortağı ile girmek üzere Twitter ile birlikte bir dizi görüşmeler gerçekleştirdi ve bu doğrultuda işbirliği yapmak için Genart Medya’yı seçtiler. Türkiye’deki rakamlara bakacak olursak, Internet World Stats’in Ekim 2012 tarihli araştırmasına göre, Türkiye nüfusunun %44,4’ü internet kullanıcısı. Bu nedenle Türk markalarının internet reklamcılığına olan ilgisi her gecen gün artıyor. 2012 IAB Türkiye raporuna göre dijital reklam yatırımları bir önceki yıla göre %34,6 oranında artarak, yılın ilk 6 ayında 416 milyon TL’ye ulaştı. Bugün Türkiye’de yapılan reklam yatırımlarının %17’si internet reklamlarına ayrılmaya başladı. Twitter ise geçen yıl dünya genelinde %40, Türkiye’de ise %100’lük büyüme oranıyla en hızlı büyüyen sosyal ağ konumunda. Ayrıca dijital reklam harcamalarında yaşanan artış, markaları ve reklamverenleri, dijital dünyada tüketici davranışlarını ve ilgi alanlarını araştırmaya ve bu değerli datayı yorumlamaya itiyor. Bu nedenle Twitter’ın Türkiye pazarındaki yeri büyük önem arz ediyor. Twitter, günde 400 milyondan fazla tweet atan 200 milyonun üzerindeki aktif kullanıcısıyla en önemli sosyal ağ olarak öne çıkıyor. Buna ek olarak Twitter kullanıcılarının %60’ının platforma mobil cihazları üzerinden erişmesi Türkiye gibi mobil kullanımın yükselişte olduğu ülkelerdeki hızlı büyümeye katkıda bulunuyor. Türkiye’de Twitter’ı ticari faaliyetlerine entegre etmek isteyen markaların sayısı giderek artıyor. Farklı sektörlerde faaliyet gösteren markalar şimdiden müşteri tabanları ve kamuoyuyla iletişime geçmek, paylaşım yapmak, sohbetler başlatmak için Twitter’ı kullanmaya başlamış bulunuyor. Twitter’la olan işbirliğimiz kapsamında markaların pozitif bir imaj yaratmasına, takipçilerine etkin bir şekilde erişmelerine ve yeni takipçiler kazanmalarına yardımcı olacağız. Twitter Ajans ve Marka İlişkileri Başkanı Melissa Barnes, “Bu işbirliği Twitter’ın ‘Promoted Products’ ürünlerinin uluslararası yayılımında heyecanlı bir dönemin başlangıcıdır. Geçtiğimiz yıl, Twitter’ın Türkiye’deki aktif kullanıcı tabanının iki kat büyüdüğünü gördük. Bunun yanı sıra Coca-Cola gibi markalara daha geniş bir tüketici grubuyla iletişim kurma ve Twitter’ı pazarlama stratejilerine entegre etme imkanını vermekten dolayı heyecanlıyız” şeklinde konuştu. 

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
3 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
4 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
5 13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
Güncel Haberler
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
Haberler
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
İrem Alimoğlu
15 Ekim 2025
Sütaş, 50. yılını Cumhuriyet Dönemi Sütçülüğüne Bakış Belgeseli ile kutluyor
Haberler
Sütaş, 50. yılını Cumhuriyet Dönemi Sütçülüğüne Bakış Belgeseli ile kutluyor
Sena Tufan
6 gün önce
İngiltere'de binlerce kişi Johnson & Johnson'a "kanser riski" sebebiyle dava açtı
Haberler
İngiltere’de binlerce kişi Johnson & Johnson’a “kanser riski” sebebiyle dava açtı
İrem Alimoğlu
16 Ekim 2025
Galatasaray, "GStatil" markasıyla seyahat sektörüne adım attı...
Haberler
Galatasaray, “GStatil” markasıyla seyahat sektörüne adım attı…
İrem Alimoğlu
11 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.