Folkart Time ve Folkart Blu Yirmibirgram ile anlaştı
Folkart Time ve Folkart Blu, Yirmibirgram ile reklam aktivasyon çalışmalarını yürütmek üzere anlaştı.
Folkart’a bir yılı aşkın süredir marka aktivasyonu servisi sunan Yirmibirgram, Folkart’ın iki yeni projesini hayata karıştırmak için start aldı. İzmir Bornova’da inşa edilecek olan Folkart Time’da 800’den fazla rezidans ve ofis yer alıyor. Folkart Time içerisinde ayrıca 1.500 öğrenci kapasiteli kolej ve bir de alışveriş merkezi bulunuyor. Folkart Time projesi 400 milyon TL yatırımla hayata geçiriliyor.
Çeşme’de Paşalimanı’nda yer alan Folkart Blu ise suit yaşamı ile Ege yazına farklı bir lüks ve yeni bir yorum getiriyor.
Yirmibirgram, mecrasız tanıtım stratejileri üreten, hedefe uygun farklı deneyimler tasarlayan ve uygulayan marka aktivasyon ajansı. Markaları hayata karıştırma mottosuyla 2008 yılında kurulan Yirmibirgram’ın temel amacı iletişime artı bir duyu eklemek. Ajans bu anlayışla markalar için markette, alışveriş merkezinde, spor salonunda, sokakta, sahilde, üniversitede ya da bir gece kulübünde satış odaklı aktivasyon projeleri geliştirmektedir.