19 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

FLO İtalyan ayakkabı devini satın aldı

Marketing Türkiye
16 Mart 2012
1 dk okuma

 

Ziylan Ayakkabıcılık bünyesinde bulunan ayakkabı mağazası FLO, bünyesine kattığı yeni markalarla yurtdışına çıkmaya hazırlanıyor. Yeni Şafak’ın haberine göre, son olarak İtalya’nın en eski ve en ünlü ayakkabı markalarından Lumberjack’ı alan şirket, yakın zamanda dünyanın en ünlü 10 spor ayakkabı markası arasında yer alan bir markayı daha satın alacak. Bir dizi iş görüşmesi için TUSKON heyeti ile birlikte Sırbistan’ın başkenti Belgrad’a gelen Ziylan Ayakkabı Yönetim Kurulu üyesi Aykut Büyükekşi, bünyesine kattıkları yeni markalarla birlikte 30 milyon ve üzeri nüfusa sahip ülkelerde 15’er FLO mağazası açmak için fizibilite çalışmaları yürüttüklerini söyledi.
İtalyan Lumberjack’la ilgili uzun süredir çalışma yaptıklarını ve sonunda 67 yıllık İtalyan markanın alımının bu hafta sonuçlandığını söyleyen Büyükekşi, süreci şöyle aktardı: “Lumberjack markası İtalya’nın en köklü ve büyük ayakkabı markasıydı. Firma sahibi vefat ettikten sonra yönetim eşine ve çocuklarına kaldı. Yürütemediler ve satma kararı aldılar. Bu işi bir yıldır takip ediyorduk. İyi bir fiyata bu markayı aldık. İtalya’nın ekonomik krizde olması da bizim için fırsat oldu. Markanın Avrupa’da satış fiyatı 150 avro ile 350 avro arasında değişiyordu. Türkiye’de bu fiyatları revize edeceğiz. Üretim yine Türkiye’de olacak. Markanın patent ve tüm tasarım ekibini Türkiye’ye getiriyoruz.” Bundan sonraki süreçte yine satın almaların devam edeceği bilgisini veren Büyükekşi, bunlardan birinin daha yakın zamanda sonuçlanacağını söyledi. “Bu marka dünya çapında çok büyük bir marka. Şimdi düşünün Adidas, Puma, Nike, Reebook ve bu saydıklarımdan sonra gelen büyük bir marka olacak. Hedeflerimiz büyük” diyen Büyükekşi, önümüzdeki dönemde 4 yeni marka daha almayı planladıklarını belirtti. Bu atakların daha çok yurtdışına açılım için gerçekleştirildiği bilgisini veren Büyükekşi, şöyle devam etti: “Avrupa ve dünyaya açılmak istiyoruz. Romanya, Polonya, Rusya, Mısır ve Kuzey Irak’ta fizibilite çalışmaları devam ediyor. Bu pazarlarda en az 15’er mağaza açacağız.”

 

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
5 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

SoHo’da acı veren statü oyunu: Hermès Birkin çantaya uzanabilirsiniz ama alamazsınız!
Haberler
SoHo’da acı veren statü oyunu: Hermès Birkin çantaya uzanabilirsiniz ama alamazsınız!
İrem Alimoğlu
15 Eylül 2025
Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Haberler
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Sena Tufan
1 hafta önce
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Haberler
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Marketing Türkiye
12 Eylül 2025
Türkiye Innovation Week, 12’nci kez kapılarını açtı
Haberler
Türkiye Innovation Week, 12’nci kez kapılarını açtı
Advertorial
10 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.