13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Filli Boya, “Masal Masal Matitas”a sponsor oldu

Marketing Türkiye
27 Aralık 2012
1 dk okuma

Filli Boya’nın Macaristan ve İtalya’dan sonra, projenin Türkiye ayağında Sulukule Gönüllüleri Derneği’nin de desteği ile bir yıldır gönüllü olarak yürüttüğü Roman çocukları atölye çalışması sonuçlandı. Proje süresince çeşitli etkinliklerin düzenlendiği bu çalışmada, çocukların kendini ifade edebilme yeteneklerinin yanı sıra kolektif çalışma becerilerinin arttırılması hedeflendi.

Türkiye’deki Roman Vatandaşlar ve Sulukule’de Kentsel Dönüşüm

İtalya ve Macaristan’dan gelen proje partnerleriyle İstanbul Tütün Deposu’nda “Türkiye’deki Romanlar ve Sulukule’de kentsel dönüşüm” örneğinden yola çıkılarak bir sunum hazırlandı. Proje süresince çocuklar ile atölye çalışmaları yapılarak farklılıkları paylaşma ortamı yaratılan atölyede hazırlanan bu sunum “Neden İstanbul?” başlığı altında oluşturuldu. Ayrıca proje kapsamında Beşiktaş Belediyesi’nin servis desteği ile Roman çocukların Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’ne ulaşımı sağlanarak “uluslar arası proje ortakları ve çocuklar” için bir tanışma günü düzenlendi.

Sanat ve Sosyalleşme Temel Alındı

Hattat Rakım İlköğretim Okulu’nun masal gösteri atölyelerinin de tamamlandığı projede, Türk-Macar-İtalyan geleneklerine ait masallar, hazırlanan gösterilerle çocuklara sunuldu. Proje süresince Filli Boya’nın proje partnerleri; TOG Gönüllüleri ve projeye destek vermek isteyen diğer genç gönüllüler ile sanat atölye çalışmalarına devam edildi. Sanatın ve sosyalleşmenin temel alındığı bu projede, Hattat Rakım İlköğretim Okulu duvarlarına masallardan yola çıkılarak duvar resim atölyesi çalışmaları yapıldı. Proje boyunca çekilen video ve fotoğraflardan bir kısa film oluşturuldu. Oluşturulan bu filmde, kolektif bir sanat çalışmasının ortaya çıkarılabileceği ve bu çalışmanın gençlerin kültürel paylaşımı ve dayanışması üzerinde olumlu etkiler yaratılması hedeflendi. Budapeşte’de başlatılan, bir ilköğretim okulunda çevre ve alternatif enerji konulu bir çalışma yapılan bu proje bağlamında, Filattrano-Jesi-Ancona-Roma şehirlerinde, Nazım Hikmet’ in “Kocakarı ile Tilki” masalından yola çıkılarak sokaktaki yerel halkla gerçekleştirilen kısa film atölyesi ile projenin ikinci ayağı tamamlanmıştır.

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de "ucuz kahve" satışına başladı...
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de “ucuz kahve” satışına başladı…
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

MMA Global, "Marketing + Media Alliance" adıyla yeni bir döneme girdi
Haberler
MMA Global, “Marketing + Media Alliance” adıyla yeni bir döneme girdi
İrem Alimoğlu
21 Ekim 2025
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Haberler
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
İrem Alimoğlu
18 Ekim 2025
BMW, Google Haritalar'ı "hackledi": Test sürüşleri yüzde 400 arttı
Haberler
BMW, Google Haritalar’ı “hackledi”: Test sürüşleri yüzde 400 arttı
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Sena Tufan
23 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.