9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Fikrini ödülsüz bırakma!
Haberler

Fikrini ödülsüz bırakma!

Marketing Türkiye
24 Şubat 2018
3 dk okuma

Türkiye’deki tüm marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilerle ölçen ilk ve tek yarışma Social Media Awards Turkey 2018 için geri sayım başladı. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle bu yıl ikincisi düzenlenen ödüller 26 Nisan’da Raffles İstanbul’da gerçekleşecek törenle sahiplerini bulacak. Doğan TV’nin iletişim ortaklığında gerçekleşecek Social Media Awards Turkey 2018’in jüri üyeleri yine sektörün duayen isimlerinden oluşuyor.

Haber: Efe Daşman [email protected]

Markaların sosyal medya performanslarını istatistiksel kriterlere dayandırarak titizlikle değerlendiren Türkiye’deki ilk ve tek yarışma Social Media Awards Turkey 2018’e sayılı günler kaldı… Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleşen yarışmada bu yıl Jüri Başkanlığını Reklamcılar Derneği Başkanı Nil Bağcıoğlu üstlenecek. Sek­törün birbirinden önemli isimlerinden oluşan jüri üyeleri BoomSonar’ın “Sosyal Medya Mar­ka Endeksi” verilerini kullanarak 1 Nisan 2017 – 1 Mart 2018 tarihleri arasında sosyal medyada yayınlanan en başarılı çalışmaları ödüllendirecek. Markalar ve ajanslar sene boyunca sosyal medyaya verdikleri emeklerin karşılıklarını 26 Nisan gecesi Raffles İstanbul’da düzenlenecek görkemli bir törenle alacak.

Reklamverenlerin ve ajansların yıl boyunca sosyal medyada imza attıkları başarılı işlerin değerlendirileceği yarışmada ödüller, Bo­omSonar’ın objektif sosyal medya verileri ve jüri değerlendirmesi sonucunda sahiplerini bulacak. Sosyal medyaya emek veren kurum ve ajanslar için teşvik edici olmayı amaçlayan Social Media Awards Turkey 2018, kampanya ve içerik üretimindeki kaliteyi her yıl daha da yukarı çıkarmayı amaçlıyor. Türkiye’nin ilk objektif verilere dayalı sosyal medya yarışma­sı Social Media Awards Turkey 2018, yaptıkla­rı proje ve çalışmalarla sosyal medyada ilham kaynağı olan kişi ve kurumları ödüllendirecek.

Social Media Awards Turkey 2018, Jüri Ödül­leri, SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri ve Grand Prix olmak üzere üç temel bölümden oluşuyor. Toplam 35 kategoride gerçekleşecek başvuruları kapsamlı kriterlerle değerlendi­ren Jüri Ödülleri, markaların sosyal medya ve dijital dünyada gerçekleştirdiği kampan­ya, proje ve stratejileri inceleyerek en başarılı marka ve ajansları ödüllendiriyor. Başvurula­rı incelerken BoomSonar’ın sağladığı perfor­mans verilerini de kullanacak olan jüri, tüm kategorilerde en başarılı üç çalışmayı ödüllen­direcek.

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri 50’ye ya­kın farklı sektörde toplam 24 binden fazla sosyal medya hesabının bir yıllık performansını ölçümlenerek, en başarılı markaları ödüllendiriyor. Tamamen veriye dayanan performans ölçümlemeleriyle belirlenen ödüller, BoomSo­nar’ın sosyal medya marka ölçümleme ve puanlama sistemi SocialBrands sıralamalarına dayanıyor. SocialBrands’in aralarında toplam etkileşim sayısı, hayran sayısı, hayran artışı, performans istikrarı, etkileşimlerin iletilere göre dağılımı, etkileşim oranları, farklı ileti türlerinin kullanım oranları, sektörel perfor­mans, hashtag ve mention kullanımı ve sayfa bilgileri gibi toplamda otuzdan fazla kriter içeren benzersiz algoritmasıyla hazırlanan sıralama, tamamen veriye dayalı ve istatistiksel bir ölçümleme sunuyor.

Social Media Awards Turkey 2018’de büyük ödül olan Grand Prix’de ise markaların yıl boyunca performansı iki farklı şekilde değerlendirilecek. BoomSonar’ın sağladığı objektif sosyal medya verileri ve jürinin tarafsız değerlendirmesi ışığında belirlenecek en başa­rılı marka Social Media Awards Turkey’in en prestijli ödülü olan Grand Prix’i alma hakkını kazanacak.

Jüri ödülleri bölümünde yer alan kategoriler

➞ Sosyal Medya Kampanyası

➞ Gerçek Zamanlı Kampanya

➞ Özel Gün Kampanyası

➞ Mikrosite Kampanyası

➞ Kurumsal Blog

➞ Fikir Önderi Kampanyası

➞ Sosyal Medyada Verinin Etkili Kullanımı

➞ Viral Video

➞ Sosyal CRM Yönetimi

➞ Topluluk Yönetimi

➞ Online Offline Entegrasyonu

➞ Sosyal Sorumluluk İletişimi

➞ Mobil Odaklı Kampanya

➞ Mobil Uygulama

➞ Kurumsal Web Sitesi

➞ Dijital PR Kampanyası

➞ Rich Media Kampanyası

➞ Online Reklam

➞ Arama Motoru Kampanyası

➞ İçerik Pazarlama Kampanyası

➞ Yeni Teknolojilerin Kullanımı

➞ Case Video

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri bölümünde 50’ye yakın sektörde sosyal medyanın en başarılı markaları belirlenecek. Başvuru kabul edilmeyen bu bölümde ödüller, markaların sosyal medyadaki performanslarını ölçen SocialBrands’in veri analitiği yöntemiyle belirlenecek.

➞ AVM

➞ Sadakat Kartları

➞ Mağazalar

➞ Zincir Marketler

➞ Teknoloji Marketleri

➞ Ev Geliştirme

➞ Ev, Yasam ve Küçük Ev Aletleri

➞ Mobilya

➞ Özel İlk Orta Eğitim Kurumları

➞ Üniversiteler

➞ Yeme-İçme

➞ Akaryakıt

➞ Enerji

➞ Bankalar

➞ Finans Kurumları

➞ Kredi Kartları

➞ Online Bankacılık

➞ Hazır Giyim Markaları

➞ Mücevherat ve Aksesuar

➞ Bebek

➞ Gıda

➞ İçecek

➞ Kişisel Bakım

➞ Temizlik

➞ Mekan ve Etkinlikler

➞ Müzeler

➞ Sinemalar

➞ Holdingler

➞ Kariyer

➞ Otomotiv Üreticileri

➞ Lastik

➞ Motosiklet

➞ Servis ve Platformlar

➞ Sağlık Kurumları

➞ Araç Kiralama

➞ Havalimanları

➞ Havayolları

➞ Oteller

➞ Tur Şirketleri

➞ Telekomünikasyon

➞ Teknoloji Üreticileri

➞ Kargo Şirketleri

➞ Sigortacılık

➞ Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları

➞ Boya

➞ Emlak

➞ İnşaat

➞ İklimlendirme

➞ Seramik

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Uber’den sürpriz hamle: Trendyol Go’ya talip olduğu iddia ediliyor
Haberler
Uber’den sürpriz hamle: Trendyol Go’ya talip olduğu iddia ediliyor
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Haberler
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
İrem Alimoğlu
6 gün önce
Liderler için yapay zeka stratejisinde izlenmesi gereken dokuz adım!
Haberler
Liderler için yapay zeka stratejisinde izlenmesi gereken dokuz adım!
İrem Alimoğlu
8 Mart 2025
Hediye kartları: "Kolaycılık" mı yoksa "özgürlük" mü?
Haberler
Hediye kartları: “Kolaycılık” mı yoksa “özgürlük” mü?
Sena Tufan
22 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.