9 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Feast, çocukları, tiyatronun büyülü dünyasıyla tanıştırıyor!

Marketing Türkiye
21 Nisan 2014
1 dk okuma

Dondurulmuş gıda markası Feast, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda, bu yıl İzmir’in Bademler köyünde çok özel ve anlamlı bir etkinliğe imza atıyor. Feast, 80 yıllık köklü bir tiyatro geleneğine sahip olan Urla’nın Bademler Köyü’nde, çocukları tiyatronun renkli ve tılsımlı dünyasıyla buluşturuyor.

1933 yılında bir Türk subayının ilkokul öğrencileriyle gerçekleştirdiği ortaoyunuyla tiyatroya merhaba diyen ve bugüne kadar Haldun Dormen’den Yıldız Kenter’e, Ferhan Şensoy’dan Müjdat Gezen’e, Türk tiyatrosunun efsanevi oyuncularını ağırlayan köy tiyatrosunun sahnesi, bu kez çocuklar için açılıyor.

Bademler ve civar köylerdeki çocukların katılacağı ücretsiz etkinlikte, Tiyatro Punta da müzikleri ve danslarıyla çocukları büyüleyici bir dünyaya taşıyan “Sihirli Sahne” adlı oyununu sergileyecek. Çocukları lezzet dolu dünyasıyla da buluşturacak olan Feast 23 Nisan’ı tam bir şölene dönüştürecek.

23 Nisan günü çocukların ilgiyle izleyeceği oyun, ‘Birlikten kuvvet doğar’ temasıyla çocuklara tiyatro sevgisinin ve sorunlar karşısında yapıcı çözümler bulmanın önemini anlatıyor.

Gücünü Ege’nin bereketli topraklarından alan Feast, gerçekleştirdiği sosyal sorumluluk projelerinde de bölgeye olan bağlılığını her zaman korumaya özen gösteriyor. Bademler Köyü’nün kendi çabalarıyla yılda en az 2-3 oyunun sahnelendiği tiyatrosunu korumak için gösterdiği azmi destekleyen Feast, böylece; geleneksel değerlerin korunması için verdiği desteği yeni bir platforma taşıyor.

Feast Pazarlama Müdürü Burcu Özaslan, “Feast olarak; Ege’nin taze lezzetlerini en uygun koşullarda dondurulmuş olarak sofralara taşımak bizim temel misyonumuz. Besleyici gıdalar konusundaki uzmanlığımız, tüketicilerimizin sağlıklı beslenmelerini ana odak noktamız haline getirirken; ruhun gıdası olan sanata da desteğimizi sürdürüyoruz” dedi. Sanatın da tıpkı sağlıklı beslenme gibi, küçük yaşlardan itibaren hayatın bir parçası haline getirilmesi gerektiğine inandıklarını ifade eden Özaslan, “Bu anlayışla, 23 Nisan’da çocuklarımıza hem tiyatronun hem lezzetli yiyeceklerin tadına doyasıya varabilecekleri özel bir bayram hediye etmek istedik” diye konuştu.

1 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
2 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
3 Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
4 Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
5 Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Güncel Haberler
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar...
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Turknet logosunu değiştirerek marka kimliğini yeniledi
Haberler
Turknet logosunu değiştirerek marka kimliğini yeniledi
İrem Alimoğlu
5 Eylül 2025
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Haberler
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Sena Tufan
4 hafta önce
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Haberler
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Sena Tufan
4 Eylül 2025
Karaca’nın medya planlama süreçleri Staff Medya'ya emanet...
Haberler
Karaca’nın medya planlama süreçleri Staff Medya’ya emanet…
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.