Faruk Eczacıbaşı ile Atıf Ünaldı söyleşisi (Son Bölüm) Faruk Eczacıbaşı ile yaptığımız söyleşinin son bölümünde yeni dünya yaklaşımlarını konuştuk.Kavramlar bile değişirken, dünyaya “disruptive” yaklaşımlar egemen olurken, Türkiye’de acaba nelere dikkat etmeliyiz? 1 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası 2 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta! 3 IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı! 4 ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda 5 Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…Güncel Haberler Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul Türkiye’de bir ilk: Birleşmiş Milletler’den Dilara Koçak’a “Gıda Şampiyonluğu” ödülü Ticaret Bakanlığı’ndan çocuklara yönelik zararlı reklamlara sıfır toleransSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE