Faruk Eczacıbaşı ile Atıf Ünaldı söyleşisi (Son Bölüm) Faruk Eczacıbaşı ile yaptığımız söyleşinin son bölümünde yeni dünya yaklaşımlarını konuştuk.Kavramlar bile değişirken, dünyaya “disruptive” yaklaşımlar egemen olurken, Türkiye’de acaba nelere dikkat etmeliyiz? 1 Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor 2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?.. 3 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu? 4 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti… 5 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)Güncel Haberler İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım) The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak? PR ölür mü? Issız acun kalır mu?Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE