6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Facebook’tan markalar için yeni reklam mecrası: Messenger Reklamları
Haberler

Facebook’tan markalar için yeni reklam mecrası: Messenger Reklamları

Marketing Türkiye
11 Temmuz 2017
1 dk okuma

Facebook, markaları potansiyel müşterileriyle buluşturan Messenger Reklamları (Messenger Ads) özelliğini tüm dünyada kullanıma sunacağını açıkladı. Markalar, Messenger Reklamları sayesinde dünyada ayda 1,2 milyarı aşkın kişinin kullandığı ve aylık paylaşılan mesaj sayısının 2 milyarı aştığı Messenger üzerinden reklam vererek geniş bir kitleye ulaşabilecek.
11 Temmuz itibariyle tüm dünyada uygulamaya konacak Messenger Reklamları ile reklam verenler, gelecek aydan itibaren Messenger üzerinden kullanıcılara sponsorlu içerikler sunabilecek. İlk aşamada Facebook kullanıcılarının sınırlı bir bölümü bu ay sonundan itibaren Messenger reklamlarını görebilecek, uygulama yakın dönemde tüm dünya çapında Facebook kullanıcılarına ulaşacak. Facebook, Messenger Reklamları ile müşterilerin beklentilerine uygun olarak yeni ürünler geliştirme ve ürünlerin etkilerini daha iyi gözlemleyebilme fırsatı bulacak.

Facebook Messenger Reklamları ve Gelirler Ürün Müdürü Ted Helwick, “Messenger reklamları, reklam veren kurumlara Messenger ile hedeflerine ulaşmalarına yardım etme konusundaki bağlılığımız açısından yeni bir adım. Messenger reklamları ile her ölçekteki tüm işletmeler müşterilere ulaşmak için yeni bir araca sahip olacak. Her ay 1,2 milyarı aşkın kişinin Messenger’ı kullandığı düşünüldüğünde, Messenger reklamları işletmelere Facebook kampanyalarında daha fazla kişiye ulaşma olanağı sunacak” dedi.

İşletmeler milyarlarca kişiye ulaşma fırsatı bulacak

Markalara Facebook kullanıcılarına ulaşarak reklam alanında önemli kolaylık sağlayan Messenger Reklamları, Haber Akışı’nın yanı sıra Instagram ve Audience Network üzerinden de reklam verme olanağı sunuyor. Kullanıcılar, Messenger’ın mobil uygulamasında yer alan reklamlara tıkladıklarında, Messenger ya da yönlendirilecekleri sayfa üzerinden marka ile doğrudan iletişim kurabiliyor.

14 ülkede kullanıcıların yüzde 59’u son iki yılda Messenger’ı daha sık kullandıklarını vurgularken, Messenger kullanıma sunulduğundan bu yana 100 bini aşkın Messenger Bot kullanıma sunuldu ve 100 bini aşkın geliştirici Messenger için bot geliştiriyor.

1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Japonya'da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Haberler
Japonya’da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Sena Tufan
2 Haziran 2025
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Haberler
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet
Haberler
Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet
İrem Alimoğlu
4 gün önce
sahibinden.com’dan sürdürülebilirlik manifestosu: "Geleceği sahiplen"
Haberler
sahibinden.com’dan sürdürülebilirlik manifestosu: “Geleceği sahiplen”
İrem Alimoğlu
29 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.