18 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Epica, Publicis'in kararına rağmen kendinden emin
Haberler

Epica, Publicis’in kararına rağmen kendinden emin

Marketing Türkiye
26 Haziran 2017
1 dk okuma

Uluslararası reklam ajansı ve PR şirketi Publicis Groupe’un bir sene boyunca tüm yarışmalardan çekileceğini açıklamasının yankıları devam ediyor. Publicis Groupe başkanı Arthur Sadoun, 1 Temmuz’dan itibaren yeni işlere konsantre olabilmek için için Cannes dahil tüm yarışmalara “kısa bir ara vereceğini” açıklamıştı. Aynı zamanda Marcel adlı yeni bir yapay zeka platformunun kullanıma sunulduğunu duyurdu. Platform şirketin tüm çalışanlarını bir araya getirecek bir intranet işlevi görecek. Birçok yorumcu yapılan açıklamanın zamanlamasının kötü olduğunu ve kreatif kadrosuyla istişare etmesi gerektiğini belirtti. WPP Genel Başkanı Sir Martin Sorrell, “büyüyen” Cannes’ın bir sorun olduğunu itiraf etti ancak çekilmeyle alakalı herhangi bir karar vermedi. Sadoun’un ana kaygılarından biri, festivalin teknoloji şirketlerinin hakimiyeti altına girmesi (Snapchat’in Palais des Festivals dışındaki büyük tekerleğinden rahatsız olduğunu açıkladı). Yine de alanda çalışan kimseye konuyla ilgili herhangi bir suçlama yöneltmediler.

Cannes’da alınan bu kararın diğer yarışmalara muhtemel yansımalarını görmek adına Epica Awards’ın Genel Yayın Yönetmeni Mark Tungate’e ulaştık. Kendisi konu hakkında şunları söylüyor:

“Açıkçası bu karar Epica gibi ödülleri kaygılandırıyor. Biz aynı zamanda bir işletme olarak çalışıyoruz ve Publicis gibi gruplar en büyük destekçilerimiz arasında yer alıyor. Bununla beraber biz de yaratıcılığı ödüllendirmek ve kutlamak için çalışıyoruz. Jürimizde yer alan gazetecilerin bu ajanslardan çıkan büyük eserleri değerlendiremeyecek olması çok yazık olacak. Ayrıca baskı altında çalışan ve tanınmayı hak eden kreatifler için de aynı fikirdeyim. Tabii ki, Epica her yıl ödül törenlerinde ve özellikle bir festivalde harcanan bütçenin yalnızca küçük bir bölümünü temsil ediyor ve Sadoun’un bu harcamaları daha yakından takip etmek istediğini anlıyoruz. Neyse ki gecici bir karar ve biz bu sonbaharda 31.’si düzenlenecek yarışmamıza hazırlanırken Publicis’in 2018’de ödül sahnesine döndüğünde hâlâ burada olacağımızdan eminiz.

1 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
2 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
3 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
4 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
5 The TECH Summit'te öne çıkan 7 mega trend!
The TECH Summit’te öne çıkan 7 mega trend!
Güncel Haberler
Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor...
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Big Bang Startup Challenge'da 1,74 milyar TL'yi aşan ödül ve yatırım açıklandı!
Haberler
Big Bang Startup Challenge’da 1,74 milyar TL’yi aşan ödül ve yatırım açıklandı!
Sena Tufan
3 hafta önce
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Sena Tufan
6 Kasım 2025
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Haberler
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
İrem Alimoğlu
9 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.