10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Epica Awards'un tüm kazananları belli oldu
Haberler

Epica Awards’un tüm kazananları belli oldu

Marketing Türkiye
17 Kasım 2017
2 dk okuma

Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği uluslararası yaratıcılık festivali Epica Awards 2017 kazananları belli oldu. Türkiye’den beş kampanyanın ödül aldığı yarışmada ABD, 2 Grand Prix ve 10 Altın ile toplamda 63 ödül alarak en başarılı ülke oldu.

Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in de aralarında bulunduğu jüri üyeleri bu sene altı Grand Prix ödülü belirledi. Bu sene ayrıca üç farklı dalda kurumsal ödül de sahiplerini buldu.

  • Yılın Network’ü: McCann Worldgroup
  • Yılın Reklam Ajansı: BBDO New York
  • Yılın Prodüksiyon Şirketi: Great Guns oldu.

5 dalda Grand Prix verildi

  • Design kategorisinde “Living Logo” ile KBS Canada
  • Digital kategorisinde  “Like My Addiction” ile BETC
  • Film kategorisinde “Evan” ile BBDO New York ve “English for Beginners” ile Bardzo (Polonya)
  • Press kategorisinde “Newspaper Stack – Trump” ile Scholz & Friends (Almanya)
  • Outdoor kategorisinde “Fearless Girl” ile McCann New York büyük ödülün sahibi oldu.

Bu yıl 31.’si düzenlenen ödül töreninde konuşan Epica jüri başkanı Spencer Baim, “Bu yıl markalar dünyaya pozitif mesaj gönderme açısından çok etkili oldu. Kazananlar markaların iletisini, hikayesini ve tasarımını temsil etmekle beraber sorumluluklarını da yansıttı.” diye konuştu.

Digital kategorisinde Grand Prix ödülünün sahibi olan “Like My Addiction” kampanyası büyük ilgi gördü. Fransız reklam ajansı BETC tarafından hazırlanan kampanya alkolik bir Instagram influencer’ını öne çıkarıyor.

BETC Paris Executive Creative Officer’ı Stéphane Xiberras, “Digital Epica Grand Prix ödülü almak bizim için bir onur. Ayrıca kampanyamızın başarısının altında yatan en önemli sebebin siz basından arkadaşların yaptığı tanıtım haberleri olduğunu düşündüğümüzde anlamlı. Epica’da jüri üyesi olan arkadaşlarımızın yaptığı haberler küçük bir Instagram sayfasının küresel bir kampanyaya dönüşmesine ön ayak oldu. Daha önemlisi bağımlılığın tehlikelerinin dünyada duyulmasını sağladı” şeklinde konuştu.

Press kategorisinde Grand Prix’nin sahibi, Donald Trump’ın yüzünü gazete istifleriyle gösteren Scholz & Friends oldu. Alman Der Tagesspiegel’in tanıtımında kullanılan kampanya yaratıcılığıyla büyük alkış aldı.

trump

Scholz & Friends Chief Creative Officer’ı Matthias Spaetgens, “Der Tagesspiegel için hazırladığımız bu kampanyanın, gazetecilerin verdiği bir yarışmada Grand Prix alması bizi çok mutlu etti” dedi.

Outdoor kategorisinde Grand Prix, tüm dünyada büyük ilgi gören “Fearless Girl” kampanyasıyla McCann New York’un oldu. Dünya Kadınlar Günü’nde erkek egemen Wall Street’in Boğa Heykeli’nin önüne dikilen korkusuz kız heykeli, çalışma hayatında kadının önemi konusunda farkındalık yaratmayı amaçladı.

fearless girl

McCann Worldgroup Global Creative Chairman’i Rob Reilly, “Korkusuz Kız hiç tahmin etmediğimiz bir biçimde doğal yoldan basında heyecan uyandırdı. Korkusuz Kız’ın neye karşı durduğunu ciddi bir biçimde ortaya koymamız gerekiyordu ve bunu başardığımız için çok memnunuz” diye konuştu.

Publicis ve WPP’nin durumu katılım sayısını etkiledi

Epica ödüllerine bu sene 71 ülkeden 3350 çalışma katıldı. Katılımcı sayısının geçtiğimiz senelerden daha düşük düzeyde kalması, Publicis’in “festival boykotu” ve WPP’den az ajansın katılmayı tercih etmesinden kaynaklanıyor. Bununla beraber, Çin Halk Cumhuriyeti ve Tayvan’dan katılımcı sayısı iki katına çıktı. Ayrıca bu sene Pakistan ve Kenya da ilk defa Epica’da yarıştı.

Ödüllerin tümüne buradan erişebilirsiniz.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

X’ten Anayasa Mahkemesi’ne "erişim engeli" başvurusu!
Haberler
X’ten Anayasa Mahkemesi’ne “erişim engeli” başvurusu!
Sena Tufan
28 Mart 2025
Yeni jenerasyon elektrikli aracı tercih ediyor
Haberler
Yeni jenerasyon elektrikli aracı tercih ediyor
İrem Alimoğlu
7 Mart 2025
Kriz dönemlerinde pazarlama: Sessizlik mi, yatırım mı?
Haberler
Kriz dönemlerinde pazarlama: Sessizlik mi, yatırım mı?
İrem Alimoğlu
6 gün önce
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.