En taze 14 Şubat kampanyaları!

Yaklaşan 14 Şubat Sevgililer Günü ile birlikte markalar birbiri ardına reklam filmlerini yayınlama başladı. ETİ’nin “Sevgililer Günü’ne inanmayan AYI”sı, Cornetto’nun aşkı için her şeyi göze alan cesur aşıkları ve GNCTRKCLL’in aşkın her halini kabul eden çifti aşkın sınırlarını zorlayan sevgililer günü reklam kampanyaları oldu.

2014’ün “anti” 14 Şubat kampanyaları yerine bu yıl markaların daha uyumlu bir ton yakalandığı gözlemlenirken, kampanya filmlerinde kullanılan absürt, sıra dışı ve sinemasal üslup; geleneksel 14 Şubat klişe tuzaklarına düşülmesine mani oluyor. Ancak bu uyumlu tavır, markaların bu yıl biraz garantici olduğu yönünde yorumlanıyor. 14 Şubat’a son 2 gün kala, daha ne tür kampanyalar gelir bilinmez ancak Marketing Türkiye şimdiden Top5 listesini hazırladı. İşte sınırları zorlayan TOP5 Sevgililer Günü reklam kampanyaları…

1- Sevgililer Günü’ne inanmayan AYI

Eti eğlenceli “Sevgililer Günü’ne inanmayan ayı” reklam filmiyle izleyenleri gülümsetmekten öte kahkahalara boğulmasına neden oluyor. Engin Günaydın’ın seslendirmesiyle reklam filmi adına nokta atışı yapılırken  “Benim’O”nun “Sevgililer Günü’ne inananlara nice mutlu yıllar” mesajı veriyor. Reklam filmi Rafineri imzası taşıyor.

Reklam Filmi Künyesi:

Reklamveren: Eti

Marka: Benim’o

Reklam Ajansı: Rafineri

Reklamveren Temsilcileri: Ebru Üstün, Seray Cengiz, Hazal Yüksel ve Artemis Çeliksan

Marka Ekibi: Can Tokgöz, Gülay Karagülle, Gözde Aldinç, Seray Hut,

Yaratıcı Ekip: Emre Kaplan, Can Erdoğan, Yasin Abaylı, Yiğit Gümüş

Stratejik Planlama: Canan Pehlivanoğlu, Tuna Öngü

Sosyal Medya Ekibi: Berivan Akmanoğlu, Burcu Alver

Prodüksiyon Şirketi: DCC / Ali Yorgancıoğlu

 

2- Aşkta ne kadar cesursun?

Cornetto, Sevgililer Günü‘nü, aşkı için her şeyi göze alan cesur aşıkların hikayesiyle karşılıyor. Marka gençler için hazırladığı kısa aşk filminde birbirinden romantik sahnelere yer veriyor ve  “aşkta cesur olan kazanır” söylemini ilk kez bu filmde duyuruyor. Cesur davranarak aşkı için harekete geçen gençlerin bir araya gelişinin anlatıldığı ve dört farklı hikayenin yer aldığı romantik kısa aşk filmi dijital mecraların favorisi olacak gibi…

Reklam Filmi Künyesi

Reklamın başlığı: Aşkta Cesur Olan Kazanır

Reklamveren: Unilever / Algida Cornetto

Reklamveren Yetkilisi: Leyal Eskin Yılmaz, Derya Cantutan, Nazlı Özcan

Reklam ajansı: Wanda Digital

Yaratıcı Yönetmen: Enis Baruh

Yaratıcı Grup: Merve Özekli, Armağan Ükünç, Alican Düzen, Mert Taner

Müşteri İlişkileri Grubu: Sinem Çomarlı

Ajans Prodüktörü: Kerem Aygün

Yapım Şirketi: GoGo Project

Yönetmen: Murat Şenoy

Görüntü Yönetmeni: Murat Akay

Post Prodüksiyon Şirketi: Sinefekt

Müzik: Jingleist – Çağdaş Göktuna

Medya Ajansı: Mindshare

Medya Planlama: Mindshare

Kullanılan Mecralar:  Dijital

 

3- Sevgililiğin tonla değişik hali var aslında

Turkcell, GNCTRKCLL için yayınlanan reklam filminde “aşkın her halini” anlatıyor. Öyle ki  “olan”, “olmayan”,  “uzakta olan” , “ha oldu ha olacak” , “hiç oralı olmayan”,  “olsa da olur olmasa da olur”, “aklı geçmişte olan”, “pişman olan”, “var gibi olup olmayan”, “onsuz hiç mutlu olamayan” ve “sonsuza kadar olan” aşkın halleriyle reklam kampanyası  izleyiciyi en hassas noktalarından yakalıyor. Akıcı ve uzun çekimlerden oluşan reklam filmi “aşkın her halini” keyifli bir sunumla birbiri ardına sıralıyor. Reklam kampanyası Punch reklam ajansına aitken, filmin yönetmenliğini Canbert Yergüz yapıyor.

Reklam Filmi Künyesi

Reklamveren: Turkcell

Marka: gnctrkcll

Reklam Ajansı: Punch

Reklamveren Temsilcileri: Bahar Uçanlar, Nazlıgül Öngören, Melis Keşan ve Ahmet Varol

Yaratıcı Ekip: Ali Musa Paça, Mert Şentürk, Koray Öztürk, Zeynep Karahan, Aslı Filis ve Ezgi Güneş

Prodüksiyon Şirketi: PToT Films

Yönetmen: Canbert Yergüz

Müzik: Jinglehouse

Post Prodüksiyon: ABT

gnctrkcll – Sevgililiğin Her Hali from Punch on Vimeo.

 

4- Mutlu olmak için sevgili şart değil

Media Markt Sevgililer Günü’nü ilginç bir reklam kampanyası ile karşılıyor. Sevgililer Günü‘ne yalnız girmeyi planlayanları hedefleyen reklam filminde, Ekim ayından bu yana markanın reklam filmlerinde “Bir Dost” karakterini canlandıran Emre Karayel’e aşkları ve evlilikleriyle ünlü sanatçı Gönül Yazar eşlik ediyor ve reklam kampanyası belki de bu yılın en anti Sevgililer Günü reklam kampanyası olarak dikkatleri çekiyor. Bu arada belirtmeden geçmeyelim, “Mutlu olmak için sevgili şart değil, sevgilisi olmayanlar için de kaçırılmaz teklifler Media Markt’ta” diyen filmin yönetmeni Ezel Akay!

Reklamveren: Media Markt Türkiye

Reklamveren Yetkilileri: Nurçin Koçoğlu, Çağanur Atay Uçtu ve Volkan Çevik

Reklam Ajansı: Saatchi & Saatchi İstanbul

Kreatif Direktör: Tarkan Barlas

Reklam Yazarı: Zeynep Yalçınkaya

Sanat Yönetmeni: Sedef Karakaş

Müşteri Direktörü: Mehmet Kaptan

Müşteri Süpervizörü: Bahar Dikmen

Ajans Prodüktörleri: Arzu Köksal ve Turgay Güven

Yönetmen: Ezel Akay

Yapım Şirketi: Contact Film Works

Medya Ajansı: Carat

Dijital İletişim Ajansı: Wanda Digital

 

5- Sevenleri ayırmayın!

Sevgililer gününe kendi bulunduğu sektör açısından en başarılı imzayı atan marka ise CarrefourSA oluyor. Zira izleyiciler CarrefourSA’dan Sevgililer Günü’ne özel bir kampanya beklemezken, marka karşımıza  yılların eskitemediği  “Biz Ayrılamayız”  şarkısıyla çıkıyor. Hem de ne yakışıklı bir oyuncu, ne de güzeller güzeli bir kadına ihtiyaç duymadan.  CarrefourSA, reklam filminde Sevgililer Günü öncesinde aslında herkesin zihninde ayrılmaz ikililer olarak yer eden fakat farklı reyonlarda sergilenmeleri nedeniyle aşkları market rafları ile engellenen ürünleri anlatıyor. Çayla şekerin, tahinle pekmezin ve cep telefonu ile selfie çubuğunun aşklarını konu edinen reklam filmlerine Zeki Müren‘in “Biz Ayrılamayız” şarkısı eşlik ediyor.

Reklam Filmi Künyesi

Reklamveren: CarrefourSA

Reklam Ajansı:  41? 29!

Prodüksiyon Şirketi: GoGo Project

Yönetmen: Cem Adiyaman

Prodüktör: Gunes Zahid

Görüntü Yönetmeni: Murat Akay

CarrefourSA | Valentine’s Day TVC Montage from GoGo Project on Vimeo.

Haber: Beyza Özel

 

İLGİLİ HABERLER