20 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
En dikkat çeken hackvertising çalışmaları
Haberler

En dikkat çeken hackvertising çalışmaları

Marketing Türkiye
20 Ağustos 2018
2 dk okuma

Hackvertising’den aldıkları ilhamla dünyanın dört bir yanından kreatifler son bir senede onlarca kreatif çalışmaya imza attı. Bunlardan en dikkat çekenlerini sizler için derledik…

Scary Clown Night – Burger King

Burger King’in Cadılar Bayramı için gerçekleştirdiği bu çalışma birçok açıdan özel bir kampanya. Stephen King’in ünlü romanı “IT”ten uyarlanan filmi vizyona girdiğinde sinemalarda yayınlanan bu reklam, başlangıç itibarıyla sanki filmin kendisiymiş gibi hissettiriyor. Daha sonra gerçek anlaşılırken ünlü fast-food firması rakibine de göndermede bulunmayı ihmal etmiyor.

Man Boobs for Boobs – MACMA

Yine David the Agency’nin meme kanseri farkındalık vakfı MACMA için gerçekleştirdiği bu reklam kampanyası sosyal medyada kadınların gö­ğüs uçlarının gösterilmesinin yasak olmasından hareketle gerçekleşti­rildi. Kadın memesi yerine erkek vücudu üzerinden mamografi testinin nasıl yapılacağını anlatan reklam filmi uzun süre konuşuldu.

Teknosa Sunar –  4129Grey

4129Grey’in “Teknosa Sunar”projesi basit ama etkili bir fikre dayanıyor: Teknolojik aletleri tanıtan fenomenler ürünleri nereden aldıklarını ge­nelde pek belirtmiyorlar. Hal böyle oluncada Teknosa bu fırsatı kaçırma­dı videoların önüne bir reklam giriyor. Sponsorluk sunumu gibi duran bu preroll reklamlarla sanki Teknosa’nın sponsor olduğu izlenimi yaratılıyor.

King Popcorn – Burger King

Burger King Peru ve McCann Lima, sinema salonlarında yiyecek içecek tüketimini düzenleyen yeni yasayı delmek için Burger King Whopper menüsünü özel bir patlamış mısır kutusuna gizleyerek sinema salonlarına gizlice soktu. Sinemaseverlerin farkında olmadığı bu hack yasanın gözden geçirilmesine yol açtı.

FIAT #İçerde – People Initiative

Fiat Türkiye, People Initiative, Zer Dijital ve Show TV iş birliğinde
ülkemizde bir ilk gerçekleştirilerek TV izleyicilerine ikinci ekran deneyimi yaşatıldı. “İçerde” dizisinin final sahnesinde ana karakteri kimin vurduğu TV izleyicisine açıklanmadı. Ancak günler önce reklamı gören takipçiler Shazam sayesinde 360 derece gerçek finali izledi.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
4 İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
5 OpenAI, GPT-5.1’i tanıttı: ChatGPT artık daha kişisel, daha anlaşılır ve çok daha “insansı”
OpenAI, GPT-5.1’i tanıttı: ChatGPT artık daha kişisel, daha anlaşılır ve çok daha “insansı”
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (14-20 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (14-20 Kasım)
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Temu Türkiye'deki yeni iş ortaklarını duyurdu
Haberler
Temu Türkiye’deki yeni iş ortaklarını duyurdu
Sena Tufan
5 Eylül 2025
Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katma zamanı 
Haberler
Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katma zamanı 
Advertorial
23 Eylül 2025
Oyun dünyasında tarihi satın alma: EA, 55 milyar dolara satılıyor!
Haberler
Oyun dünyasında tarihi satın alma: EA, 55 milyar dolara satılıyor!
Nafizcan Önder
30 Eylül 2025
PR ölür mü? Issız acun kalır mu?
Haberler
PR ölür mü? Issız acun kalır mu?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.