11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
En dikkat çeken hackvertising çalışmaları
Haberler

En dikkat çeken hackvertising çalışmaları

Marketing Türkiye
20 Ağustos 2018
2 dk okuma

Hackvertising’den aldıkları ilhamla dünyanın dört bir yanından kreatifler son bir senede onlarca kreatif çalışmaya imza attı. Bunlardan en dikkat çekenlerini sizler için derledik…

Scary Clown Night – Burger King

Burger King’in Cadılar Bayramı için gerçekleştirdiği bu çalışma birçok açıdan özel bir kampanya. Stephen King’in ünlü romanı “IT”ten uyarlanan filmi vizyona girdiğinde sinemalarda yayınlanan bu reklam, başlangıç itibarıyla sanki filmin kendisiymiş gibi hissettiriyor. Daha sonra gerçek anlaşılırken ünlü fast-food firması rakibine de göndermede bulunmayı ihmal etmiyor.

Man Boobs for Boobs – MACMA

Yine David the Agency’nin meme kanseri farkındalık vakfı MACMA için gerçekleştirdiği bu reklam kampanyası sosyal medyada kadınların gö­ğüs uçlarının gösterilmesinin yasak olmasından hareketle gerçekleşti­rildi. Kadın memesi yerine erkek vücudu üzerinden mamografi testinin nasıl yapılacağını anlatan reklam filmi uzun süre konuşuldu.

Teknosa Sunar –  4129Grey

4129Grey’in “Teknosa Sunar”projesi basit ama etkili bir fikre dayanıyor: Teknolojik aletleri tanıtan fenomenler ürünleri nereden aldıklarını ge­nelde pek belirtmiyorlar. Hal böyle oluncada Teknosa bu fırsatı kaçırma­dı videoların önüne bir reklam giriyor. Sponsorluk sunumu gibi duran bu preroll reklamlarla sanki Teknosa’nın sponsor olduğu izlenimi yaratılıyor.

King Popcorn – Burger King

Burger King Peru ve McCann Lima, sinema salonlarında yiyecek içecek tüketimini düzenleyen yeni yasayı delmek için Burger King Whopper menüsünü özel bir patlamış mısır kutusuna gizleyerek sinema salonlarına gizlice soktu. Sinemaseverlerin farkında olmadığı bu hack yasanın gözden geçirilmesine yol açtı.

FIAT #İçerde – People Initiative

Fiat Türkiye, People Initiative, Zer Dijital ve Show TV iş birliğinde
ülkemizde bir ilk gerçekleştirilerek TV izleyicilerine ikinci ekran deneyimi yaşatıldı. “İçerde” dizisinin final sahnesinde ana karakteri kimin vurduğu TV izleyicisine açıklanmadı. Ancak günler önce reklamı gören takipçiler Shazam sayesinde 360 derece gerçek finali izledi.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
4 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
5 Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Güncel Haberler
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube’da seyahat zamanı: Zirvedeki "gezginler" belli oldu!
Haberler
YouTube’da seyahat zamanı: Zirvedeki “gezginler” belli oldu!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
40 ülkede 3 binden fazla Penti çalışanı bugün işe pijamalarıyla gitti!
Haberler
40 ülkede 3 binden fazla Penti çalışanı bugün işe pijamalarıyla gitti!
Advertorial
14 Mart 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Mart)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Mart)
Nafizcan Önder
7 Mart 2025
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Haberler
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
İrem Alimoğlu
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.