Empati Reklam’a kalite ödülü

Empati Reklam, 25. Uluslararası Tüketici Zirvesi’nde “Tüketici 2012 Kalite Ödülü”ne layık görüldü. Tüketici Akademisi tarafından gerçekleştirilen ve Türkiye’de tüketiciye ürün ve hizmet sunan markaların güven değerlerini ölçen araştırmaya göre Empati Reklam “Türkiye’nin En Güvenilir Kampanya Ajansı” seçildi. Empati Reklam’ın ödülünü alan Yönetim Kurulu Başkanı Melih Sadi, yaptığı konuşmada “Cumhuriyetimizin 100. yıldönümünü kutlayacağımız 2023 yılına dünyanın en etkin tüketici topluluğu olma yolunda emin adımlar ile ilerliyoruz. Kalite ve bilinç anlayışımız parabolik bir şekilde artıyor. Çok az kaldı göreceksiniz” dedi.

İLGİLİ HABERLER