Ekim ayında Twitter’a markaların iletişim kampanyaları damga vurdu
Ekim ayı, ardında birbirinden etkileyici iletişim kampanyaları bırakarak bir hızıyla geldi geçti… Markalar, Twitter’ın sunduğu eşsiz fırsatlardan geçen ay tüm hızıyla faydalanmaya devam etti. Ekim’de pek çok marka Twitter’da hedef kitlesine seslenirken özel pazarlama ve iletişim kampanyalarını duyurmak için Twitter’ı aktif olarak kullandı. Markaların tüketicileriyle kurduğu bağı güçlendiren Twitter’da öne çıkmış kampanyaları sizler için derledik…Kimi markalar Cumhuriyet Bayramı’nın coşkusunu özel hashtagleriyle tüketicilerini yakalarken, kimileri de yeni stajyerlerini Twitter’dan aradı.
Geçen ayın etkili iletişim kampanyalarından bazıları…
https://twitter.com/Turkcell/status/923602980632481792
Büyük maç öncesi Cevad Prekazi ve Ergün Penbe soruları Turkish Airlines @GalatasaraySK Twitter Blueroom'da cevaplayacak! #ŞampiyonlukYolunda pic.twitter.com/IE9VQXG09K
— Türk Hava Yolları (@TK_TR) October 20, 2017
İşitme engelli çocukları duymazdan gelmeyin. Çünkü onlar artık sizi duyuyor ve eğitim alınca en iyisini başarıyorlar. Onlar, #SesGetirenler! pic.twitter.com/ECDBVM0Wev
— Samsung Türkiye (@SamsungTurkiye) October 4, 2017
Gelecek neler getirecek bilinmiyor ama, bu bilinmezliğin heyecanıyla teknoloji her gün daha da ilerliyor. #GelecekHeyecanVerici Hazır mısın?
— Vodafone Türkiye (@VodafoneTR) October 6, 2017
Hiç kopmayan bağları sağlamlaştırmanın gururuyla çalışıyoruz çünkü #TürkiyeyeDeğer pic.twitter.com/MFil91muoZ
— Türk Telekom (@TurkTelekom) October 30, 2017
Hepsinin amacı dalıp gidenleri kendine getirmek! Şevket Hoca'ya Türkiye'nin 1 numaralı stajyerini arıyoruz, takip et! 🙂 #kendinegel pic.twitter.com/mB0A77wHIL
— NESCAFÉ 3ü1 Arada (@Nescafe3u1Arada) October 6, 2017