5 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ekim ayında sosyal medyayı en iyi hangi markalar kullandı?
Haberler

Ekim ayında sosyal medyayı en iyi hangi markalar kullandı?

Nafizcan Önder
5 Kasım 2020
2 dk okuma

Sosyal medya takip platformu BoomSonar tarafından sunulan SocialBrands her ay Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya performans incelemesini gerçekleştirip sonuçları kamuoyuyla paylaşıyor. Markaların sosyal medya performansları; hayran sayısı, hayran artışı, ileti türleri, etkileşim ve etkileşim türleri gibi 30’dan fazla istatistiksel kriter doğrultusunda tamamen veriye dayalı olarak ölçümleniyor.

Netflix zirveyi kaptırmıyor!

Markalara ait 55 bin 383 hesaptan paylaşılan 2 milyon 218 bin ileti ve 1 milyar 957 milyon kullanıcı etkileşimi, SocialBrands algoritması tarafından teker teker incelendi.

SocialBrands, büyük veriye dayalı kapsamlı araştırmasına göre Ekim ayının lider markasını Netflix olarak açıkladı!

İlk üçte yer alan markalar: Netflix, Baykar Savunma ve English Home

1-31 Ekim dönemine ait verilere göre; başarısını istikrarla sürdüren Netflix ürettiği eğlenceli içeriklerle sosyal medya kullanıcılarından yoğun ilgi görerek listenin birinci sırasında yer aldı. Özellikle yeni içeriklerine yönelik paylaşımları ve esprili içerikleri yüksek etkileşim topladı.

Listenin ikinci sırasında yer alan Baykar Savunma, ürünlerine dair tanıtıcı paylaşımları ve test uçuşlarına yönelik bilgilendirici içerikleriyle öne çıktı. Top 100 listesinin üçüncü sırasındaki English Home ise ürünlerine yönelik düzenlediği çekiliş kampanyalarının yanı sıra İzmir depremi sonrası depremzedelere battaniye desteği ile dikkat çekti.

SocialBrands’in bu ayki listesinde ilk 10’da yer alan diğer markalar ise sırasıyla Kelebek Mobilya, Sabancı Holding, Doğtaş, Madame Coco, SOCAR Türkiye, Garanti BBVA ve Petrol Ofisi oldu.

Sosyal medyada en çok Cumhuriyet Bayramı iletişimi dikkat çekti

Cumhuriyetin ilan edilişinin 97. yılı pandemi günlerine denk gelse de markalar 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nı kutlamayı unutmadı. Öne çıkan içerikler arasında Sabancı Holding’in cumhuriyetin önemini vurguladığı “Biz bu Cumhuriyete aşığız” sloganını taşıyan reklam filmi ve Garanti BBVA tarafından “Adımların adımlarımız, Cumhuriyet kanatlarımız” sloganıyla yayınlanan, Atatürk’e zeybek oynarken toplumun çeşitli kesimlerinden insanların eşlik ettiği reklam filmi yer alıyor.

SOCAR Türkiye, Azeri halkının Kurtuluş Savaşı’nda verdiği desteğe vurgu yaparak “Tek millet, iki devlet” ve “Birlikte güçlüyüz” sloganlarını kullandığı reklam filmiyle duygulara hitap etti. Petrol Ofisi’nin cumhuriyetin ilanından sonra devlet desteğiyle eğitim alarak önemli yerlere gelmiş kişileri anlatan videosu ve Turkcell’in cumhuriyetin her kesiminde hissedildiğini anlatan “Cumhuriyet biziz” sloganlı reklam filmi diğer öne çıkan içerikler arasında yer aldı.

Ayrıca ekim ayında İzmir’de yaşanan deprem ve Hatay’da çıkan yangın sebebiyle markaların destek mesajları ve faaliyetleri sosyal medya kullanıcılarının desteğini ve beğenisini topladı.

Baykar Savunma BoomSonar Doğtaş English Home Garanti BBVA Kelebek Mobilya Madame Coco Netflix Petrol Ofisi Sabancı Holding socar türkiye
1 Elon Musk, Disney CEO’sunu hedef alarak reklam boykotuna tepki gösterdi | Son 24 saatin gündemi
Elon Musk, Disney CEO’sunu hedef alarak reklam boykotuna tepki gösterdi | Son 24 saatin gündemi
2 Kristal Elma Ödülleri sahiplerini buldu
35. Kristal Elma Ödülleri sahiplerini buldu
3 Amazon'dan iş dünyasına hizmet eden yeni üretken yapay zeka modeli: Amazon Q
Amazon’dan iş dünyasına hizmet eden yeni üretken yapay zeka modeli: Amazon Q
4 Reklamveren X'in ardından Instagram'a da tepkili | Son 24 saatin gündemi
Reklamveren X’in ardından Instagram’a da tepkili | Son 24 saatin gündemi
5 2024 ücret artışı
İş dünyası 2024 için yüzde kaç ücret artışı planlanıyor?
Güncel Haberler
Tüm kuşakların buluşma noktası: Türk kahvesi!
Tüm kuşakların buluşma noktası: Türk kahvesi!
Şirketler maaşlara ne kadar zam yapmayı planlıyor?
Şirketler maaşlara ne kadar zam yapmayı planlıyor?
Oxford yılın kelimesini belirledi | Son 24 saatin gündemi
Oxford yılın kelimesini belirledi | Son 24 saatin gündemi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

gizli müşteri
Haberler
Gizli müşterinin “gör” dedikleri…
Gizem Yıldız
28 Ekim 2023
Apple Cumhuriyetin 100. yılını kutluyor: “Nice mutlu asırlara” 
Haberler
Apple Cumhuriyetin 100. yılını kutluyor: “Nice mutlu asırlara” 
Marketing Türkiye
25 Ekim 2023
Pazarlamanın geleceği SMARTIES NEXT! CONFERENCE'ta konuşulacak...
Haberler
Pazarlamanın geleceği SMARTIES NEXT! CONFERENCE’ta konuşulacak…
Nafizcan Önder
1 gün önce
Kalbe iyi gelen balonlar
Haberler
Kalbe iyi gelen anlar: Gökyüzüne süzülen balonları gördünüz mü?
Gizem Yıldız
2 Ekim 2023
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.