Efsanevi Nathans Türkiye’ye geliyor

ABD’de el arabalarında sosis efsanesini yaratan zincir marka Nathans Türkiye’ye girdi. Nathans’ın CEO’su Wayne Robitz, Türkiye’de aylık 45 milyon, 1 yıl sonunda da 6 milyon adet hotdog satmayı hedeflediklerini dile getirdi. Robitz, İstanbul’da çalışan ancak yemeğe vakit ayıramayan topluluğu ciddi bir avantaj olarak gördüklerini vurguladı. Nathans’ı Türkiye’ye getiren Solid Consulting’in Başkanı Tolga Atalay ise, satış fiyatını ortalama 4 liraya çekmeye çalıştıklarını söyledi. Şu anda yüzde 100 dana etli sosisler için Polonez, Pınar ve Sütte ile görüştüklerini ifade eden Atalay, ekmek içinse Konya Şeker ve Uno ile görüşeceklerini dile getirdi. Atalay, “3 yılda 12 ilde 150 mini hotdog noktası, 10 kiosk açacağız. 1 kamyonet içinde de satışa başayacağız. İlk restoranı ekimde İstanbul’da açmayı planlıyoruz” dedi. 

İLGİLİ HABERLER