Effie 2017 için son başvuru tarihi 28 Mart 2017
Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği’nin; Effie Worldwide Inc. iş birliğiyle düzenlediği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması 2017 için hazırlıklar tüm hızıyla devam ediyor.
1 Ocak 2016-1 Mart 2017 tarihleri arasında yayınlanmış en etkili ve ses getiren reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının çeşitli kategorilerde ödüllendirileceği Effie 2017’ye katılmak için son başvuru tarihi, 28 Mart 2017.
Effie Türkiye Reklam Etkinliği yarışması, 42 ülke arasında ilk üçe girecek denli büyük bir yarışma. 2005’ten beri, 8 yarışma yılında önemli bir yol kat ederek pazarlama iletişimi etkinliği kavramı Türkiye’nin gündemine taşındı.
Yarışmaya, 1 Ocak 2016 – 1 Mart 2017 dönemi içinde TV, basın, radyo, açık hava, sinema, internet mecralarından en az birinde yayınlanmış ulusal kampanyalar katılabilecek. Yarışmaya katılan kampanyalar ayrıca; doğrudan pazarlama, satış promosyonu, satış noktası etkinlikleri, halkla ilişkiler, dijital gibi diğer iletişim çözümlerini de içerebilecek.
Geçen seneden farklı olarak, bu sene toplam kategori sayısı azaltılacak, yarışmaya katılan kampanyalar sadece bir adet ürün/hizmet kategorisine ve bir adet özel kategoriye başvuruda bulunabilecekler.
Geçen yıl 22 kişiden oluşan jüri bu yıl daralıyor. 6 reklamajansı, 6 reklamveren, 3 akademisyen, 1 PR, 2 araştırmacı olmak üzere 18 kişiden oluşacak.
Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması 2017’de yarışabilmek için 28 Mart 2017’ye kadar başvuru gerekiyor.
8 Mayıs Pazartesi günü Conrad Otel’de yapılacak tören ile ödüller sahiplerini bulacak.
Geçen yıl rekor katılım olmuştu
İlk kez 2005 yılında başlatılan Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri, geçen yıl rekor bir katılım oranına ulaştı. 412 başvurunun olduğu yarışmada finale 223 başvuru kaldı. Finalde; 28 altın, 25 gümüş, 42 bronz olmak üzere toplam 95 ödül dağıtıldı.
* Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması 2017 hakkında detaylı bilgi ve katılım koşulları için www.effieturkiye.org adresini ziyaret edebilirsiniz.