16 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ece Vahapoğlu, yeni spor markasını tanıttı!
Haberler

Ece Vahapoğlu, yeni spor markasını tanıttı!

Marketing Türkiye
10 Nisan 2017
1 dk okuma

Ece Vahapoğlu, Lidyana.com’a özel olarak hazırladığı koleksiyonu ve yeni spor markası Fit21 by Ece Vahapoğlu ile sağlıklı yaşam için sporu her an, her yerde alışkanlık haline getirmeyi hedefliyor.

Birbirinden renkli, dikkat çekici, şık, rahat ve model detayları düşünülmüş 12 parçadan oluşan Fit21 by Ece Vahapoğlu koleksiyonu çıktı. Sağlıklı yaşam ve sporla özdeşleşen, sunucu yazar ve wellness koçu Ece Vahapoğlu yeni spor markasını alışkanlıkları dönüştürme tekrar sayısı olan 21 günden hareketle 21 felsefesinden yola çıkarak hayata geçiriyor. Ece Vahapoğlu’nun kendi hayat tarzından ve ihtiyacından yola çıkarak yarattığı “Fit21 by Ece Vahapoğlu” markası, kadın tayt, atlet, spor bra ve tshirt seçenekleri sunuyor.

Enerjik kadınların seçimi Fit21 by Ece Vahapoğlu; tasarımları, desenleri ve özel kesimleriyle aktif yaşantıda ihtiyaç duyulan stil ve rahatlığı sunmayı amaçlıyor. Zıtlıkların birbirine olan bağlılığını ve uyumunu simgeleyen siyah beyaz çizgiyi koleksiyonun bütün parçalarında kullanan Ece Vahapoğlu, koleksiyonda yoğun olarak kullanılan mor rengin enerjisiyle hayata daha pozitif ve aktif bakmanızı amaçlıyor. Spor giyimi günün her anına taşımak isteyen kadınların vazgeçilmez markası olacak Fit21 by Ece Vahapoğlu, kadınlara rahatlık ve modern desenleriyle enerji verirken, giydiklerinde kendilerini daha fit ve güzel hissettirecek. Sporcu kimliğiyle dikkat çeken Ece Vahapoğlu, Fit21 Zayıflama Kampı, seminerleri ve workout programı ile birlikte Fit21 by Ece Vahapoğlu activewear koleksiyonunu da hayata geçirip aynı çatı altında topladı. Tamamen Ece Vahapoğlu’nun yıllar süren spor deneyimi ile ortaya çıkan koleksiyon çevre dostu ambalajı ve etiketiyle sadece Lidyana.com’da satışa sunuluyor.

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
3 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
4 Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
5 Markalardan Ata’ya saygı duruşu: İşte yılın öne çıkan 10 Kasım filmleri...
Markalardan Ata’ya saygı duruşu: İşte yılın öne çıkan 10 Kasım filmleri…
Güncel Haberler
Antep Baklavası, Malatya Kayısısı, Adana Kebap, Antep Fıstığı… Akla ilk gelen "Coğrafi işaret” hangisi?
Antep Baklavası, Malatya Kayısısı, Adana Kebap, Antep Fıstığı… Akla ilk gelen “Coğrafi işaret” hangisi?
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
2026 seyahat trendleri belli oldu: "Lüks kaçamaklar" popülerleşiyor
2026 seyahat trendleri belli oldu: “Lüks kaçamaklar” popülerleşiyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Haberler
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Marketing Türkiye
16 Ekim 2025
Türkiye, dünyanın en işlek yolları listesinde ilk 5’te
Haberler
Türkiye, dünyanın en işlek yolları listesinde ilk 5’te
İrem Alimoğlu
30 Eylül 2025
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Haberler
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Ferruh Altun
12 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.