23 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
ECCO Global Kriz İletişimi Ekibi’ne Türkiye’den üye
Haberler

ECCO Global Kriz İletişimi Ekibi’ne Türkiye’den üye

Marketing Türkiye
9 Kasım 2017
1 dk okuma

Uluslararası ECCO İletişim Network’ü, global iletişim krizlerini yönetmek üzere kriz iletişimi ekibini (ECCO Crisis Task Force) kurdu. 32 ülkede ofisi, 40’tan fazla ülkede ise temsiliyeti bulunan öncü bağımsız iletişim danışmanlığı şirketlerini ortak kalite anlayışıyla bir araya getiren ECCO İletişim Network’ü, global kriz vakalarını artık Communication Partner Ajans Başkanı Kerem Ayırtman’ın da dahil olduğu üst düzey bir takımla çözecek.

Uluslararası bilgi birikimi ile yerel tecrübeleri bir potaya eritme anlayışıyla tüm dünyadan öncü bağımsız iletişim danışmanlığı şirketlerini bir araya getiren ECCO İletişim Network’ünün Türkiye temsilcisi Communication Partner Ajans Başkanı Kerem Ayırtman, Ecco Global Kriz İletişimi Ekibi’nin de (ECCO Crisis Task Force) yeni üyesi oldu.

Kriz iletişimi ve yönetimi alanlarında deneyimli 11 sektör profesyonelinden oluşan üst düzey bir danışmanlık kurulu olan ECCO Global Kriz İletişimi Ekibi, Avrupa, Amerika, Avustralya’nın ardından şimdi Türkiye’den de hizmet verecek. Kriz iletişimi ve yönetimi konusunda desteğe ihtiyacı olan şirket ve kurumlar, bu ağ sayesinde ECCO İletişim Network’ünün faaliyet gösterdiği 40’tan fazla ülkede ortak kalite anlayışı ve davranış kuralları çerçevesinde tek elden destek alabilecek.

Kerem Ayırtman kimdir?
Kerem Ayırtman, İstanbul, Viyana ve Berlin Üniversiteleri’nde tamamladığı öğrenim hayatından sonra, Avusturya ve Almanya’da araştırma görevlisi ve BBDO gruba bağlı şirketlerde proje yönetmeni olarak çalıştı. Türkiye’ye geri döndükten sonra Nestle Türkiye’de İletişimden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi olarak kurum ve ürün markalarının entegrasyon sürecini yönetti. Daha sonra 23 ülkede NESCAFE markasından sorumlu oldu ve gelişen pazarlar için marka stratejileri geliştirdi. Kurucu ortağı olduğu ve bu yıl 10’uncu yılını kutlayan Communication Partner ile Türkiye’deki iletişim çalışmalarına geri dönen Ayırtman; dayanıklı tüketim ürünleri, perakende, finans ve enerji sektörlerine danışmanlık yaptı. Entegre iletişim, kriz iletişimi, pazarlama stratejileri, markalaşma ve iş geliştirme konularında deneyimleri bulunan Ayırtman, halen Communication Partner’ın ajans başkanlığı görevini yürütüyor.

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
4 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
5 AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
Güncel Haberler
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!
Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!
Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!
Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
Nafizcan Önder
12 Eylül 2025
Apple, Siri’nin dönüşümünde Google ile güçlerini birleştiriyor
Haberler
Apple, Siri’nin dönüşümünde Google ile güçlerini birleştiriyor
Sena Tufan
2 hafta önce
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Haberler
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
İrem Alimoğlu
11 saat önce
Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
Haberler
Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
Marketing Türkiye
10 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.