21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
ECCO Global Kriz İletişimi Ekibi’ne Türkiye’den üye
Haberler

ECCO Global Kriz İletişimi Ekibi’ne Türkiye’den üye

Marketing Türkiye
9 Kasım 2017
1 dk okuma

Uluslararası ECCO İletişim Network’ü, global iletişim krizlerini yönetmek üzere kriz iletişimi ekibini (ECCO Crisis Task Force) kurdu. 32 ülkede ofisi, 40’tan fazla ülkede ise temsiliyeti bulunan öncü bağımsız iletişim danışmanlığı şirketlerini ortak kalite anlayışıyla bir araya getiren ECCO İletişim Network’ü, global kriz vakalarını artık Communication Partner Ajans Başkanı Kerem Ayırtman’ın da dahil olduğu üst düzey bir takımla çözecek.

Uluslararası bilgi birikimi ile yerel tecrübeleri bir potaya eritme anlayışıyla tüm dünyadan öncü bağımsız iletişim danışmanlığı şirketlerini bir araya getiren ECCO İletişim Network’ünün Türkiye temsilcisi Communication Partner Ajans Başkanı Kerem Ayırtman, Ecco Global Kriz İletişimi Ekibi’nin de (ECCO Crisis Task Force) yeni üyesi oldu.

Kriz iletişimi ve yönetimi alanlarında deneyimli 11 sektör profesyonelinden oluşan üst düzey bir danışmanlık kurulu olan ECCO Global Kriz İletişimi Ekibi, Avrupa, Amerika, Avustralya’nın ardından şimdi Türkiye’den de hizmet verecek. Kriz iletişimi ve yönetimi konusunda desteğe ihtiyacı olan şirket ve kurumlar, bu ağ sayesinde ECCO İletişim Network’ünün faaliyet gösterdiği 40’tan fazla ülkede ortak kalite anlayışı ve davranış kuralları çerçevesinde tek elden destek alabilecek.

Kerem Ayırtman kimdir?
Kerem Ayırtman, İstanbul, Viyana ve Berlin Üniversiteleri’nde tamamladığı öğrenim hayatından sonra, Avusturya ve Almanya’da araştırma görevlisi ve BBDO gruba bağlı şirketlerde proje yönetmeni olarak çalıştı. Türkiye’ye geri döndükten sonra Nestle Türkiye’de İletişimden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi olarak kurum ve ürün markalarının entegrasyon sürecini yönetti. Daha sonra 23 ülkede NESCAFE markasından sorumlu oldu ve gelişen pazarlar için marka stratejileri geliştirdi. Kurucu ortağı olduğu ve bu yıl 10’uncu yılını kutlayan Communication Partner ile Türkiye’deki iletişim çalışmalarına geri dönen Ayırtman; dayanıklı tüketim ürünleri, perakende, finans ve enerji sektörlerine danışmanlık yaptı. Entegre iletişim, kriz iletişimi, pazarlama stratejileri, markalaşma ve iş geliştirme konularında deneyimleri bulunan Ayırtman, halen Communication Partner’ın ajans başkanlığı görevini yürütüyor.

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Anadolu’nun En İyi İşverenleri™ 2025 açıklandı: Güven, takdir ve pozitif iş yeri kültürü öne çıkıyor
Haberler
Anadolu’nun En İyi İşverenleri™ 2025 açıklandı: Güven, takdir ve pozitif iş yeri kültürü öne çıkıyor
İrem Alimoğlu
2 Ekim 2025
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Haberler
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
Marketing Türkiye
13 Ekim 2025
Volkswagen tarihinde bir ilk: Almanya’da üretim duruyor
Haberler
Volkswagen tarihinde bir ilk: Almanya’da üretim duruyor
Nafizcan Önder
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.