1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Düşünce liderliği kilidinin 5 anahtarı
Haberler

Düşünce liderliği kilidinin 5 anahtarı

Nafizcan Önder
1 Ekim 2020
1 dk okuma

Düşünce liderliği, finansal hizmet pazarlamacıları için oldukça kritik bir araç. Peki bunu geliştirmek mümkün mü? Yanıt her zaman olduğu gibi evet! Bu zorlu ortamda tutarlı bir şekilde ilerlemeyi ve sadık bir takipçi kitlesi oluşturmayı başaran State Street Global Advisors’ın bu noktada beş temel tavsiyesi var. Önce “Düşünce liderliği nedir?” sorusunu yanıtlayalım ardından da tavsiyelerini birlikte inceleyelim…

Düşünce liderliği, son yıllarda özellikle pazarlama alanında çok önemli bir hale geldi. “Düşünce lideri” terimini, ilk olarak 1876’da Amerikalı filozof Ralph Waldo Emerson’ı tanımlamak için kullanıldığını düşünürsek; aslında kavramın çok da yeni olmadığını anlayabiliriz. O zamandan beri, “Düşünce Liderliği” iş bağlamında, endüstriler hakkındaki görüşlerini seslendiren şirket liderlerini tanımlamak için kullanılıyor.

Esasen bu kavram; hangi sektörde olursanız olun, işinizde uzmanlık seviyenizi ispatlayarak itibarınızı artırmak anlamına geliyor. Yani temelde düşünce lideri; uzmanlaşmış olduğu alanda otorite olarak tanınan, uzmanlığına ihtiyaç duyulan ve çoğunlukla bunun karşılığını alan kişi ya da kuruma verilen isim.

Peki Düşünce Liderliği’nin pazarlamadaki iz düşümü için State Street Global’in tavsiyeleri neler?

1- Müşterinin ihtiyaçlarına veya endişelerine odaklanın

2- Farklı bir bakış açısına sahip olun

3- Otantik olun

4- Güvenilir olun

5- Hedef kitlenize bir topluluk gibi değil “birey” gibi yaklaşın

Tavsiyelerini, oldukça başarılı bir biçimde uygulayan State Street’in başarısının merkezinde de, “özgünlük ve özgünlüğe olan bağlılık yatıyor. Ürettikleri içeriklerde karmaşık fikirleri ilgi çekici ve bilgilendirici bir temele oturtan şirket, kitlenin dikkatini çekmeyi ve sektörle ilgili konularda farkındalık yaratmayı özgün bir biçimde başarıyor.

Kaynak: LinkedIn Marketing Solutions Blog

düşünce liderliği linkedin marketing solutions blog State Street Global
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Samsung'dan yapay zekalı restoran!
Haberler
Samsung’dan yapay zekalı restoran!
Sena Tufan
5 Mayıs 2025
Sosyal medyanın Mayıs ayı şampiyonları belli oldu!
Araştırma
Sosyal medyanın Mayıs ayı şampiyonları belli oldu!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Ekrem İmamoğlu'nun X hesabına erişim engeli getirildi
Haberler
Ekrem İmamoğlu’nun X hesabına erişim engeli getirildi
Sena Tufan
8 Mayıs 2025
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları...
Haberler
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.