14 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dünyada son on yılın en beğenilen YouTube reklamı Türk Hava Yolları’ndan…
Haberler

Dünyada son on yılın en beğenilen YouTube reklamı Türk Hava Yolları’ndan…

Marketing Türkiye
3 Haziran 2015
2 dk okuma

YouTube’da son on yıla damga vuran reklamlar sıralamasında Türk Hava Yolları’nın Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout reklamı birinci seçildi. Konuyla ilgili ayrıntılar ve listeye giren diğer markalarla ilgili olarak Google Türkiye resmi blog’unda yer alan açıklama ise şöyle: “Nihayet bekleyiş sona erdi, zamanı geldi. Geride bıraktığımız 10 yıl içerisinde en çok beğendiğiniz YouTube reklamlarını ilerleyen satırlarda açıklamak üzereyiz. Ama öncelikle hepinize teşekkür ediyoruz. Reklamları hazırlayan kreatif ajanslardan, tüm dünyadan takipçilerimize kadar herkes sevdiği reklamları gelip oylayarak YouTube’da son on yıla damga vuran markalı reklamları Webby Awards işbirliğiyle belirlememize yardımcı oldu. Biz de YouTube’un 10. yaş gününü kutlarken, sonuçları sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz. Türk Hava yolları’nı ve Crispin Porter & Bogusky ile Starcom’u, son 10 yılın en beğenilen YouTube reklamını hazırladıkları için tebrik ediyoruz:

En beğenilen kampanya: Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout.

Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout, 2012 yılındaki Legends on Board reklamının ardından gösterime girdikten sonra kısa süre içerisinde YouTube’da fırtınalar kopardı. İşin aslı, dünyanın en büyük iki süper starı arasındaki selfie çekme yarışını konu alan video, ilk üç günde tam 25 milyon kez izlendi! Dünyanın son trendlerinden “selfie” ile Kobe Bryant ve Messi gibi iki starın gücünü akıllıca bir araya getiren reklam YouTube Ads Leaderboard’un hem Aralık 2013 hem de Cannes Special Edition listelerinde üst sıraya yerleşti. Bize sık sık YouTube’da bu kadar başarılı olmanın sırrı soruluyor. Biz de dijital pazarlamanın ikonlaşmış ve önemli örnekleri olan 20 aday videoya göz atıyoruz. Özgünlükten etkileşime kadar YouTube’un 10. yaş gününde öne çıkan 10 trendi belirledik: “YouTube’un On Yılı: En İyi Reklamlar ve Onları Tanımlayan Trendler” İlk beşe giren diğer videolar

İkinci: Volkswagen’in 2011 Big Game spotu olan, Darth Vader kostümü giymiş 8 yaşındaki bir çocuğun yer aldığı The Force (Deutsch Los Angeles, MediaCom) videosu, daha televizyonda hiç kimse görmemişken 8 milyon kez izlendi.

Üçüncü: Bir işi “kız gibi” yapmak konusundaki negatif algılara meydan okuyup paramparça eden Always #LikeAGirl (Leo Burnett, Starcom MediaVest Group.)

Dördüncü: Volvo Trucks’ın kamyon testini destansı bir boyuta taşıyan The Epic Split feat. Van Damme (Forsman & Bodenfors) videosu.

Beşinci: Konu güzellik olduğunda kendilerini en sert eleştirenlerin kimi zaman kadınların bizzat kendileri olabildiğini ortaya koyan Dove Real Beauty Sketches | You’re more beautiful than you think (Ogilvy Brazil, PHD, Mindshare.)

Burada adı geçen beş video toplamda 7,7 milyon saat izlendi. Bu süre 875 yıla denk düşüyor. Kazanan aday olan herkesi kutluyor, oy veren herkese teşekkür ediyoruz. #10YearsofYouTubeAds”

1 "Deterjan Pazarı" saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
“Deterjan Pazarı” saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
2 bim
85 milyonun aklında tek bir soru: BİM’e gerçekten psikolog gelecek mi?
3 İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google'da öne mi çıktılar?
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google’da öne mi çıktılar?
4 L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
5 ikinci el araç
İkinci el araç satışında sınırlamalar kapıda!
Güncel Haberler
Teknoloji sağlık sektörünü şekillendirdi. Peki sonrası?
Teknoloji sağlık sektörünü şekillendirdi. Peki sonrası?
otonom
Otonom sürüşe kadınlar daha hazır
gazete
TV izleyenler azalıyor, YouTube ve Netflix ana ekrana dönüşüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mazot fiyatları otobüs biletlerinde "rezervasyon" dönemini bitirdi!
Haberler
Mazot fiyatları otobüs biletlerinde “rezervasyon” dönemini bitirdi!
Nafizcan Önder
15 Haziran 2022
Kadınların yeni derdi: İzinsiz fotoğraf çekimi
Haberler
İzinsiz fotoğrafın çekildiğinde ne yapabilirsin?
Gizem Yıldız
1 hafta önce
Monster Notebook'un Avrupa Yakası Deneyim Mağazası kapıları açıldı!
Haberler
Monster Notebook’un Avrupa Yakası Deneyim Mağazası kapıları açıldı!
Nafizcan Önder
9 Haziran 2022
Apple Music'te "canlı performans" zamanı!
Haberler
Apple Music’te “canlı performans” zamanı!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.