
Dünyaca ünlü açaí markası “Oakberry” artık Türkiye’de
Yalnızca Brezilya’nın Amazon ormanlarında yetişen ve besin değerleriyle “superfood” olarak tanımlanan açaí meyvesi, Oakberry markasıyla Temmuz ayı itibarıyla Türkiye’de tüketiciyle buluşuyor. 48 ülkede 800’ü aşkın mağazasıyla faaliyet gösteren Oakberry, açaí bazlı ürünleriyle sağlıklı yaşamı benimseyenlere yeni bir alternatif sunuyor.
Katkı maddesi içermeyen ve tamamen bitkisel içeriklerle hazırlanan Oakberry ürünleri, bowl ve smoothie seçenekleriyle günün her saatine uygun bir atıştırmalık alternatifi oluşturuyor. Antioksidan açısından zengin açaí meyvesi; meyve, granola, fıstık ezmesi ve hindistancevizi gibi doğal malzemelerle bir araya getirilerek kişiye özel olarak hazırlanıyor.

Pratik sunumuyla dikkat çeken ürünler, dengeli beslenmeye önem veren kullanıcılar için şehir hayatında sağlıklı bir seçenek olarak öne çıkıyor. Oakberry aynı zamanda, bu yaşam tarzını benimseyenlerin bir araya gelebileceği yeni bir buluşma noktası olmayı da hedefliyor.
Sağlıklı beslenmede yeni trend
Türkiye operasyonlarını Oak Gıda çatısı altında yürüten Oakberry, şehir hayatında aktif, bilinçli ve doğayla uyumlu bir yaşam tarzını benimseyenleri yepyeni bir deneyime davet ediyor. Türkiye Direktörü Mustafa Mert Işık, “Türkiye’de sağlıklı yaşam kültürü hızla büyüyor. Biz de Oakberry olarak bu kültüre sadece bir ürün değil, bir deneyim kazandırmak istiyoruz. Hedefimiz önümüzdeki beş yıl içinde 50 mağazaya ulaşmak” diyor.