19 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Dreambox 3 ödüle layık görüldü

Marketing Türkiye
18 Şubat 2014
1 dk okuma

Uluslararası Dijital Signage Federasyonu tarafından Las Vegas’ta düzenlenen, sektörün en prestijli dijital signage ve interaktif teknoloji fuarı Digital Signage Expo’da (DSE) ödüller sahiplerini buldu. “Marka İletişimi”, “Reklam ve Deneyim Tasarımı” alanlarında hizmet veren Dreambox (İstanbul) DSE’den 3 büyük ödülle döndü. 30’un üzerinde ülkeden BMW, Adidas, AT&T gibi önemli markalara ait 100’ün üzerinde projenin katıldığı DSE ödüllerinde Dreambox, Samsung Smart TV projesiyle altın APEX ve İçerik ödüllerini aldı. Bu ödüllerle birlikte, son 5 yılda aldığı uluslararası ödül sayısı 18’e ulaşan Dreambox, global çapta başarısını bir kez daha ispat etti.

Dreambox, yarışmanın Etkinlik Alanı kategorisinde Esma Sultan Yalısı’nda düzenlenen Samsung Smart TV lansmanı için hazırladığı 4D Video Mapping projesiyle altın APEX ödülüne layık görüldü. “Akıllı TV“ fikrinden yola çıkan projede, davetlilerin mekana adım attıkları andan itibaren Smart TV dünyasına girdikleri bir ortam yaratılmıştı.

Dreambox aynı projeyle ayrıca, içerik dalında da “Content” gümüş ödülünü aldı. Projeleri içeriğin yaratıcılığı, bitmiş işin kalitesi, hedefleri gerçekleştirmedeki başarısı bakımından değerlendiren jüriyi, sahnenin tıpkı Smart TV gibi, hareket ve sesleri algılayarak tepki veren canlı bir organizma olarak tasarlanması etkiledi.

Dreambox, Samsung Galaxy S4’ün lansmanı için İstanbul’da Armin Van Buuren ve Ankara’da Bob Sinclar’in eş zamanlı DJ performanslarına ürünün tasarımı, teknolojisi, yenilikçi tavrı ve “big impact” konseptinden yola çıkarak bir içerik hazırlamış ve sahnenin merkezine telefonun kendisini konumlandırmıştı. 55x12m. gibi büyük bir kanvas için hazırlanan sıradışı içeriğiyle bu çalışma Dreambox’a DSE Public Spaces (Kamusal Alan) kategorisinde Content gümüş ödülünü kazandırdı.

Dijital signage dünyasının Oskarı olarak bilinen DSE’de ödülleri alan Dreambox kurucu ortağı ve Yaratıcı Yönetmen Çağrı Öztoksoy, “Yaratıcılıkta evrensel, kalitede uluslararası standartlarda iş üretmeye devam ediyoruz. Türkiye son yıllarda know-how satın alan değil, know-how üreten bir ülke konumuna geldi. Türkiye ve ekibimiz adına gurur duyuyorum” dedi.

1 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
2 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
3 SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
4 TIME dergisi, "yapay zekanın mimarları"nı yılın kişisi seçti
TIME dergisi, “yapay zekanın mimarları”nı yılın kişisi seçti
5 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül - 3 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül – 3 Ekim)
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Haberler
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Nafizcan Önder
4 Ekim 2025
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Haberler
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Sena Tufan
2 gün önce
Tabuların gölgesinde büyüyen pazar: Menstrüel ürünler
Haberler
Tabuların gölgesinde büyüyen pazar: Menstrüel ürünler
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.