Domino’s’tan sosyal medyada yükselen eleştirilere Marketing Türkiye’ye özel açıklama geldi: “Tüketicilerin fiyatlandırma açıklamalarımızı yanlış anlamış olmaları bizleri üzmüştür…”

“Ürünlerine yüzde 100’e varan oranlarda zam yaptığı” iddiasıyla Twitter’da eleştirilerin hedefi olan ve TT listesine giren Domino’s, tepkilere Marketing Türkiye’ye özel olarak yaptığı açıklamayla yanıt verdi. Domino’s’un acıkmasını noktasına virgülüne dokunmadan yayınlıyoruz.
İşte o açıklama:

Domino’s // Marketing Türkiye – Ferruh Altun için açıklama

25.05.2020, İstanbul

Sayın Ferruh Altun,

Domino’s olarak, sosyal medyada yer alan, fiyat politikamız ve müşteri memnuniyeti yaklaşımımızla hiçbir ilgisi olmayan paylaşımlar nedeniyle büyük üzüntü duymaktayız.

Salgın sürecinin başından itibaren müşterilerimiz ve halkımız için tüm imkanlarımızı seferber ederek çalışmalarımıza devam ediyoruz. İçinden geçtiğimiz bu zorlu günlerde birçok işletme faaliyetlerini durdururken, “Mahallenizin Pizzacısı” Domino’s olarak hizmetlerimizi kesintisiz sunmaya ve halkımızın yanında olmaya özen gösteriyoruz.

Bu dönemde Temassız Teslimat hizmetinin öncülüğünü üstlenerek güçlendirilmiş sağlık ve hijyen tedbirleriyle evlerinde kalan tüketicilerimizin lezzetlerimize kolaylık ve sağlıkla ulaşabilmelerini sağladık. Salgınla mücadelede ön saflarda yer alan fedakâr sağlık çalışanlarımızı unutmayarak lezzetlerimizi ücretsiz olarak kendilerine ulaştırdık. Yanı sıra Yemeksepeti ile güçlerimizi birleştirerek gerçekleştirdiğimiz sağlık çalışanlarına pizza desteğimizle, 49 şehirde, 131 hastanede, 152 bin moral pizzası desteği sağlamış olmanın gururunu yaşıyoruz. Tedarikçilerimiz ve iş ortaklarımızla bir araya gelerek Domino’s lezzetlerinde çok cazip indirimler yaptık ve lezzetlerimizi en uygun fiyatlarla müşterilerimize ulaştırdık.

Sosyal medyada sözü geçen ürün liste fiyatlarımızda, 10 Şubat 2020 tarihinden bu yana hiçbir değişikliğe gitmediğimizi bilmenizi isteriz. Domino’s ailesi olarak tam bir seferberlik ruhuyla çalışmalarımızı sürdürürken, tüketicilerin fiyatlandırma açıklamalarımızı yanlış anlamış olmaları bizleri üzmüştür. Ücretlendirme politikamız konusunda müşterilerimizin kafasında herhangi bir soru işareti yaratmamak ve gelecekte benzer bir yanlış anlamaya yol açmamak adına, önümüzdeki dönemde bu konuya ayrı bir hassasiyet göstereceğimizi belirtmek isteriz.

Önümüzdeki süreçte de, güven ve sağlıkla beslenmeye özen gösteren tüketicilerimizin yanında olmaya ve salgından önemli ölçüde etkilenen ekonomimize katkı sunmak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.

Saygılarımızla,

Domino’s Türkiye

İLGİLİ HABERLER