Doğu Karadenizli kadınlar “Çay’a Ses Ver”di!
Lipton, 4 yıldır devam ettiği Sürdürülebilir Çay Tarımı Projesi’nin ardından Doğu Karadenizli kadınlarla oluşturduğu “Çaya Ses Ver” korosuyla çayı ve müziği harmanladı. Koro ile aynı adı taşıyan “Çaya Ses Ver” şarkısının klibi internette yayına girdiği ilk hafta 4 milyonun üzerinde izlendi.
Lipton, yaşları 30 ile 60 arasında değişen 18 Doğu Karadenizli kadınla el ele vererek “Çay’a Ses Ver” korosunu oluşturdu. Koro ile aynı ismi taşıyan “Çay’a Ses Ver” şarkısının klibi internet izleyicileri tarafından yoğun ilgiyle karşılandı. “Çay’a Ses Ver” şarkısına, dünyaca ünlü Los Lobos grubunun eğlenceli ritimler taşıyan La Bamba şarkısı ilham verdi. Şarkıda; gün doğumundan gün batımına kadar çay tarlalarında emek veren kadınların yaşamlarından kesitlerin yanı sıra çayın hikâyesi de anlatılıyor.
KÜNYE
Klibin başlığı: Çay’a Ses Ver
Reklamveren: Lipton
Reklamveren yetkilisi: Toloy Tanrıdağlı, Nihan Demirkol, Derya Cantutan Ata, Mert Yantaç
Proje fikri ve yönetimi: Excel İletişim Yönetimi
Yönetmen: Emre Başaran
Yardımcı Yönetmen: Seda Dokumacı
Yaratıcı grup: Deniz Özturhan & Tolga Böyük & Helin Kuşman & Murat Köker & Erkan Atay
Yapım şirketi: Voynn Production
Yapımcı: Helin Kuşman
Post Prodüksiyon: Telesine Post Production
Müzik Süpervizörü: Tolga Böyük
Koro Müzik Eğitmeni: Erkan Orkut
Medya ajansı: Mindshare
Medya planlamacı: Burçak Akkan, Özlem Ciragoz Şengir, Tuğçe İyisan, Arif Topçu, Sercan Yılmazkul
Kullanılan mecralar: TV, Digital
{vimeo}96786793|450|280{/vimeo}