15 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin başvuru süresi uzatıldı
Haberler

Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin başvuru süresi uzatıldı

Marketing Türkiye
26 Şubat 2019
1 dk okuma

Ajansların çağrısı üzerine doğrudan pazarlama alanında proje üretmiş ve uygulamış tüm ajansların ödüllendirileceği Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin başvuru süresi 01 Mart 2019 tarihine kadar uzatıldı.

Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin son başvuru tarihine başvurularını yetiştirmekte sıkışıklık yaşayan ajanslarının beklediği yardım eli, DP Ödülleri’nden uzandı. DP Ödülleri’nin başvuru tarihinin uzatılması talebiyle, sosyal medya üzerinden yaratıcı çağrılar yapan ajanslar, #DPÖdülleri etiketiyle kendi sosyal medya hesaplarından birbirinden yaratıcı videolar paylaştılar. Bu videolarda kimi ajanslar ne kadar yoğun olduklarını ve bu yoğunluktan dolayı başvuru tarihine yetişemediklerini anlatırken, kimi ajanslar da yarışmaya katılacakları projelerin ve yapılacak işlemlerin çokluğu sebebiyle ek süre talebinde bulundu;

https://www.instagram.com/p/BuJoXTWARhf/

https://www.instagram.com/p/BuJpyMGAWtY/

https://www.instagram.com/p/BuJukosARjy/

https://www.instagram.com/p/BuJo8EZgPGV/

https://www.instagram.com/p/BuJqIezHasx/

https://www.instagram.com/p/BuL5TQZAJfN/

https://www.instagram.com/p/BuMHQBwhemW/

https://www.instagram.com/p/BuJo01Xg0zz/

DPİD (Doğrudan Pazarlama İletişimciler Derneği) bu çağrıya sessiz kalmadı. Dernek Yönetim Kurulu Başkanı Zuhal Gezer Demirci, ajansların yaratıcı yaklaşımı üzerine süreyi uzattıklarını açıkladı. 01 Mart 2019 tarihine kadar uzatılan başvurulardan sonraki dönemde, birbirinden başarılı projelerle yarışacak olan ajansları, heyecanlı bir süreç bekliyor. Doğrudan Pazarlama Ödülleri, Doğrudan Pazarlama sektörünün gelişimine katkıda bulunmayı, bilinirlik yaratmayı, doğrudan pazarlama kavramlarının yerleşmesini sağlamayı, doğrudan pazarlama yöntemlerinin daha çok kullanılmasına teşvik etmeyi, doğrudan pazarlama alanında çalışanları motive etmeyi, özgün başarıları belgelemeyi ve doğrudan pazarlama uygulamalarının kalitesinin artırılmasını hedefliyor.

Yarışmanın temel amacı, ticari etkinliği yüksek olan, ölçülebilir, sonuç getiren doğrudan pazarlama projelerini seçerek ödüllendirmek. Yarışmada, doğrudan pazarlama projelerinin stratejisi, yaratıcılığı, uygulanabilir oluşu ve sonuçları değerlendiriliyor. Yarışmaya katılım DPİD web sitesinden (www.dpid.org.tr) verilen ödül linkinden ya da www.dpodulleri.org yarışma sitesinden başvuru formu doldurularak, online olarak yapılıyor.

ajans doğrudan pazarlama marketing pazarlama
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
3 Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete'de yayımlandı...
Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete’de yayımlandı…
4 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
5 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Güncel Haberler
SoHo’da acı veren statü oyunu: Hermès Birkin çantaya uzanabilirsiniz ama alamazsınız!
SoHo’da acı veren statü oyunu: Hermès Birkin çantaya uzanabilirsiniz ama alamazsınız!
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Louis Vuitton’dan ilk makyaj koleksiyonu: “La Beauté”
Haberler
Louis Vuitton’dan ilk makyaj koleksiyonu: “La Beauté”
Nafizcan Önder
2 hafta önce
"Değişen Türkiye, dönüşen tüketim" Marketing Türkiye Eylül sayısında!
Haberler
“Değişen Türkiye, dönüşen tüketim” Marketing Türkiye Eylül sayısında!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Türkiye'de beklenen yaşam süresi uzadı: Kadınlar, erkeklerden daha uzun yaşıyor
Haberler
Türkiye’de beklenen yaşam süresi uzadı: Kadınlar, erkeklerden daha uzun yaşıyor
İrem Alimoğlu
30 Temmuz 2025
Alzheimer’ı anlatan en sessiz ve en sarsıcı “yükleniyor” simgesi
Haberler
Alzheimer’ı anlatan en sessiz ve en sarsıcı “yükleniyor” simgesi
Sena Tufan
9 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.