Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde P&G’ye 5 ödül

 

P&G, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından düzenlenen, Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nden 5 ödül aldı.

P&G son 10 yılın en iyi Sahada Pazarlama Uygulamaları,

-Entegre Etkinlik Pazarlama Kampanyaları,

-Entegre İnteraktif Pazarlama Kampanyaları,

-E-posta Çalışmaları

-Yerel Odaklı Satış Noktası İçi Promosyonel Aktiviteler ödüllerinin sahibi oldu.

P&G, son 10 yılın en iyi “Sahada Pazarlama Uygulamaları” ödülünü Orkid markasıyla aldı

Orkid markasının hayata geçirilen Okul Eğitim Programı – Ergenlik Dönemi Değişim Projesi, son 10 yılın En İyi Sahada Pazarlama Uygulamaları ödülünü aldı.

23 kategoride verilen ödüller içerisinde P&G ayrıca #banabak projesiyle Entegre Etkinlik Pazarlama Kampanyaları alanında 2., Entegre İnteraktif Pazarlama Kampanyaları alanında 3., Olimpik Anneler projesiyle Yerel Odaklı Satış Noktası İçi Promosyonel Aktiviteleriyle 2., Fairy markasıyla ise E-posta Çalışmaları alanında ise 3. oldu. 

İLGİLİ HABERLER