Divan Grubu’nun PR Ajansı: lobby
Divan Grubu, iletişim danışmanlığı ajansı olarak Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı ile anlaştı.
Divan Grubu, bünyesinde üçü yurt dışında olmak üzere toplam 17 otel, 3 residence, 13 bağımsız restoran, 1 ziyafet mekanı ve 2 stadyum operasyonu ile hizmet veriyor. Divan Pastaneleri ile Türkiye’de 17 noktada tüketicilerle buluşuyor. InBakery by Divan fırınları ile de tüm Macrocenter, bazı Migroslar olmak üzere 44 noktada hizmet veriyor.
İletişim danışmanlığı sektöründe 1992 yılından bu yana faaliyet gösteren Lobby, İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı alanında; Abdi İbrahim, Anadolu Cam, Anadolu Hayat Emeklilik, Anadolu Sigorta, Arçelik A.Ş., Amerikan Hastanesi, Audi, Aygaz, Atasun Optik, Bellona, Boydak Holding, Boyteks, CMS, Doğuş Çay ve Gıda, Doğuş Holding, Doğuş Otomotiv, Eczacıbaşı Profesyonel, Ferko İnşaat, HES Kablo, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı, İstikbal, İş Sanat, KİP, Koç Holding, Koç Üniversitesi Hastanesi, Koç Üniversitesi, Koçtaş, Migros Türk T.A.Ş, Mondi, Nike Türkiye, Pastavilla, Paşabahçe Cam, Paşabahçe Mağazaları, Pirelli Türkiye, Porsche, Ramsey, SEK, SEAT, Şişecam, Şölen, Tahincioğlu, TAT Gıda Sanayi A.Ş., Trakya Cam, TSKB, Türkiye İş Bankası, Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, TÜVTÜRK, Volkswagen Binek Araç, Volkswagen Ticari Araç’a, lobi faaliyetlerinde Eczacıbaşı ve Kanyon’a danışmanlık hizmeti veriyor.