7 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Disney+ lansmanının beşinci ayında 50 milyon kullanıcıya ulaştı...
Haberler

Disney+ lansmanının beşinci ayında 50 milyon kullanıcıya ulaştı…

Duygu Su Ocakoğlu
11 Nisan 2020
1 dk okuma

Geçtiğimiz ay gerçekleşen Avrupa ve Hindistan lansmanından sonra online yayın platformu Disney+ 50 milyon üyeye ulaştı. Yılın sonuna kadar Batı Avrupa, Japonya ve Latin Amerika’nın tamamına da yayılmayı planlayan Disney+ 2024’te 90 milyon kullanıcıya ulaşmayı hedefliyor.

Avrupa’da hizmetlerini sunmaya başlamasının ardından Disney+ 5 milyon mobil aplikasyon kullanıcısına ulaşarak globalde 30 milyon kullanıcıyla iyi bir ivme yakalamıştı. İki hafta sonra yürürlüğe giren sosyal mesafe ve karantina uygulamalarıyla birlikte video/film hizmetlerine talebin artışı da platformun 50 milyon kullanıcıya ulaşmasını sağladı.

Henüz İngiltere, Avusturya, Almanya, İtalya, İspanya ve İsviçre’yi kapsayan Avrupa lansmanını yapmadan önce A.B.D, Kanada, Hollanda, Avustralya ve Yeni Zelanda’daki kullanıcılarıyla 28 milyona ulaşan Disney+, Wall Street’in platform hakkındaki büyüme tahminlerini 3.6 milyon daha fazla kullanıcıya ulaşarak geride bırakmıştı.

Hızla Netflix’e yaklaşıyor

167 milyon üyesi bulunan Netflix’e yaklaşan Disney+ 5 ayda lider platformun kullanıcı kitlesinin üçte birine ulaştı.

Avrupa’nın yanı sıra Disney+ Hindistan’da da lansmanını gerçekleştirdi ve ülkede var olan Hotstar hizmetiyle birlikte sunulmasının da etkisiyle platformun 50 milyon kullanıcısının 8 milyonunu Hindistan vatandaşları oluşturduğu belirtiliyor.

Walt Disney Yönetim Kurulu Başkanı Kevin Mayer platformun başarısı hakkında “Batı Avrupa, Japonya ve Latin Amerika’nın tamamını kapsayacak genişlememiz hakkında cesaretlendirici oldu. İyi hikaye anlatıcılığı ilham verir ve neşelendirir. Biz de Disney+ üzerinden özü mutluluk ve iyimserliğe dayanan geniş yelpazeli içerikler sunabildiğimiz için çok şanslı bir konumdayız” dedi.

Reklamsız online yayın platformunun lansmanının zamanlamasının daha iyi olamayacağı konusunda otoriteler hem fikir. Zira kısa bir zaman önce işleri ve günlük uğraşlarıyla meşgul olan dünya nüfusunun koronavirüs nedeniyle şimdilerde bolca zamana sahip olması Disney+’ın başarısında da pay sahibi.

Kaynak: The Drum

Dijital platform Disney Netflix
1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
3 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
4 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
5 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Güncel Haberler
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Türkiye'nin keyif markaları
Haberler
Türkiye’nin keyif markaları
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Netflix’ten "The Thursday Murder Club"a "el emeği, göz nuru" bir tanıtım...
Haberler
Netflix’ten “The Thursday Murder Club”a “el emeği, göz nuru” bir tanıtım…
Sena Tufan
8 Eylül 2025
ALJ Türkiye, sattığı her otomobil için 10 fidan dikecek. Hedef yılda 1.4 milyon fidanı!
Haberler
ALJ Türkiye, sattığı her otomobil için 10 fidan dikecek. Hedef yılda 1.4 milyon fidanı!
Günseli ÖZEN
26 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.