14 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Disney Collection ve TeknoSA arasında işbirliği!

Marketing Türkiye
26 Mayıs 2016
2 dk okuma

TeknoSA, dünyanın en değerli eğlence markası The Walt Disney Company ile büyük bir işbirliğine imza atıyor. Disney çatısı altındaki Disney Collection, dünyada ABD ve Meksika’dan sonra TeknoSA ile Avrupa, Ortadoğu ve Afrika pazarına giriyor. Disney Collection ürünleri, Ağustos ayından itibaren 31 ildeki 80 TeknoSA mağazasında tüketicilerle buluşacak.

Disney Collection ürünleri Avrupa, Ortadoğu ve Afrika (EMEA) bölgesinde Ağustos ayından itibaren ilk kez Türkiye’de ve sadece TeknoSA’da ailelerle buluşacak. Türkiye genelinde 31 ildeki 80 TeknoSA mağazasında, 100-150 metrekarelik özel alanlarda satışa sunulacak olan Disney Collection ürünleri arasında oyuncaktan kıyafete, peluştan kırtasiyeye, kostümden ayakkabıya, 6 farklı ana kategoriden 300’ü aşkın ürün çeşidi yer alıyor. Lansmanı takiben özel dönemlerde ve sezonluk olarak ürün çeşitliliğinin giderek zenginleşmesi planlanıyor.

İşbirliğinin duyurusu TeknoSA Genel Müdürü Bülent Gürcan, The Walt Disney Company Avrupa, Ortadoğu & Afrika Tüketici Ürünleri, Genel Müdürü ve Başkan Vekili Simon Philips ve The Walt Disney Company Türkiye, İsrail, Yunanistan, Malta ve Kıbrıs Ülke Müdürü Giovanni Mastrangelo’nun katıldığı basın toplantısı ile gerçekleştirildi. Basın toplantısında konuşan TeknoSA Genel Müdürü Bülent Gürcan, “Disney Collection ürünlerini TeknoSA mağazalarında tüketicilerimize sunarak dünya teknoloji perakendeciliğinde bir ilki gerçekleştiriyoruz. TeknoSA olarak hedefimiz; teknoloji ve eğlence ürünlerinde tüketiciler için ‘tek adres’ ve ailenin her ferdinin en sevdiği buluşma noktası olmak. Dünyanın en değerli eğlence markası The Walt Disney Company ile yaptığımız bu işbirliği, ailenin tüm fertlerine özel bir deneyim yaşatmak adına bize güç katacak” dedi.

İşbirliğinden duydukları mutluluğu dile getiren The Walt Disney Company Türkiye, İsrail, Yunanistan, Malta ve Kıbrıs Ülke Müdürü Giovanni Mastrangelo ise “TeknoSA ile gerçekleştirdiğimiz Disney Collection işbirliği de Türkiye’de çocuklar ve ailelere Disney markasıyla buluşabilecekleri ve geniş yelpazeden pek çok ürünü tek bir noktada bulabilecekleri özel bir temas noktası sunması bakımından çok değerli” diye konuştu.

Rakamlarla TeknoSA’da Disney Collection:

– İlk yıl mağazalar dahil tüketiciye erişim noktalarına 10 milyon TL seviyesinde yatırım yapılacak.

– Ağustos ayından itibaren 31 ilde 80 TeknoSA mağazası, 100-150 metrekarelik, özel tasarlanmış alanlarda Disney Collection ürünlerini satışa sunacak.

– 2016 yılı içerisinde işbirliği kapsamında 181 kişi istihdam edilecek.

– İşbirliği kapsamında, 2 yaşından itibaren çocuklara hitap eden 6 ana kategoride 35 farklı ürün grubu tüketicilerle buluşacak.

– TeknoSA mağazalarında 300’ü aşkın çeşit Disney Collection ürünü yer alacak.

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
"Enerji canavarı" yapay zeka iklim krizine çözüm olabilir mi?
“Enerji canavarı” yapay zeka iklim krizine çözüm olabilir mi?
2026'da başarılı olmak isteyen pazarlamacılar için 4 kritik tavsiye...
2026’da başarılı olmak isteyen pazarlamacılar için 4 kritik tavsiye…
2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Haberler
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Nafizcan Önder
9 Kasım 2025
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
14 Kasım 2025
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Haberler
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Nafizcan Önder
10 Ekim 2025
Rekabet Kurumu şirket çalışanlarını diskalifiye edebilir mi?
Haberler
Rekabet Kurumu şirket çalışanlarını diskalifiye edebilir mi?
Marketing Türkiye
6 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.