24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Discovery yayınını bir saatliğine karartacak
Haberler

Discovery yayınını bir saatliğine karartacak

Marketing Türkiye
21 Mart 2022
1 dk okuma

WWF’in iklim krizine dikkat çekmek için 2007’de başlattığı Dünya Saati uygulaması, bugün çevre için farkındalık yaratmak adına yapılan en büyük eylemlerden biri konumunda. 15 yıllık bir geleneğe dönüşen etkinlik, ışıkları ya da elektriği kapatmak gibi sembolik bir eylemin ötesine geçerek yasal değişikliklere sebep olan ve kitlelerin aksiyon almasını sağlayan bir harekete dönüştü.

Discovery da bu yıl Dünya Saati etkinliğini destekleyecek ve 26 Mart Cumartesi 20.30 ila 21.30 arası Prime Time’da yayınını bir saatliğine karartacak.

Dünya Saati konusunda Discovery CEEMEA Bölgesi Kıdemli Pazarlama ve Sosyal Sorumluluk Direktörü Edina Constantinescu, Discovery’nin sosyal farkındalıklara odaklanan, bu tarz konuları gündemine alan ve uzun zamandır gücünü etki yaratmak adına kullanan bir şirket olduğunu söyledi ve “Çevre, hayatımızdaki her şeyin başlangıç ​​noktası ve Discovery olarak marka kimliğimizin merkezinde yer alıyor. Çevreyi koruma konusunda daha dikkatli olmalı ve bu konuda sürekli önlemler almalıyız. Bu çerçevede, Türkiye’de desteğimizi bir adım ileri götürdük. Bir TV kanalı için sıra dışı bir duruş sergileyerek bu yıl Discovery’yi Dünya Saati kapsamında bir saatliğine karartmaya karar verdik. ‘Hiçbir şey Dünya’dan ve onun geleceğinden daha önemli değildir’ diyerek önemli bir mesaj vermeye çalışıyoruz. Bu mesajın izleyicilerimize ulaşıp, onları bilinçli değişiklikler yapmaları için etkileyeceğini ve daha da önemlisi onları değişimin itici gücü haline getirmesini umuyoruz. Kim bilir belki bu mesaj, diğer TV kanalları tarafından da görülür ve birlikte daha büyük bir etki yaratırız. İklim kriziyle mücadelede çözümün bir parçası olmak adına, #BirlikteMümkün diyoruz” dedi.

1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
5 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Güncel Haberler
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Yapay zekadan sonra ahvalimiz: "Türkiye’nin yeni dijital rutinleri"
Yapay zekadan sonra ahvalimiz: “Türkiye’nin yeni dijital rutinleri”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Şehirde yaşamı birlikte kurmak mümkün, yeter ki: "Gör Beni"
Haberler
Şehirde yaşamı birlikte kurmak mümkün, yeter ki: “Gör Beni”
Advertorial
2 hafta önce
X’ten “güven” odaklı bir güncelleme: Kullanıcı profilleri şeffaflaşıyor
Haberler
X’ten “güven” odaklı bir güncelleme: Kullanıcı profilleri şeffaflaşıyor
Nafizcan Önder
17 Ekim 2025
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
Haberler
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.