Discovery, Eurosport’un kontrolünü ele aldı
Discovery Communications, Eurosport International’ın kontrol yüzdesi devrinin tamamlandığını duyurdu. Discovery, Aralık 2012’de TF1 Group ile başlayan stratejik ortaklıklarının devamı olarak Eurosport hisselerini yüzde yüzde 20’den yüzde 51’e çıkardı.
Eurosport International’ın çoğunluk hisselerinin Discovery Communications’a devri tamamlandı. Discovery Communications’ın Başkanı ve CEO’su David Zaslav, Discovery Communications olarak heyecanlı bir satın alım gerçekleştirdiklerini belirterek, “Eurosport, büyüyen pazar payımız açısından harika bir stratejik adım olmasının yanı sıra reklam verenler ve iş ortaklarımızla ilişkilerimizi kuvvetlendirmemiz, tüm dünyadaki tutkulu seyircilerimize “mutlaka sahip olunması” gereken içeriği sunmamız adına da önemli bir gelişme. Eurosport’un popüler spor programcılığı ile Discovery’nin global markaları ve yerel uzmanlığı bir araya geldiğinde, ücretli TV pazarının uluslararası büyümesinden yarar sağlayacağımızı düşünüyoruz. Bu şekilde hissedarlarımız için de uzun vadeli değer yaratacağız” dedi.