1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dikkat! İtibarını en çok artıranlar için süreç başladı
Haberler

Dikkat! İtibarını en çok artıranlar için süreç başladı

Marketing Türkiye
7 Eylül 2017
2 dk okuma
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün en önemli standartlarından birine dönüşen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nin dördüncüsü içim hazırlıklar başladı. Yıl içinde itibarını en çok artıran markalarla, bu başarının en büyük paydaşları olan reklam, medya planlama ve halkla ilişkiler şirketleri 5 Ocak 2018’de Raffles İstanbul’da düzenlenecek görkemli bir törenle ödüllerine kavuşacak.

27 yıllık tecrübesiyle pazarlama sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye ile tüketici ve pazar araştırmaları konusunda deneyimiyle sektörde fark yaratan AKADEMETRE iş birliğinde hayat bulan “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” için geri hazırlıklar başladı.

The ONE Awards kapsamında, toplam 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler sonucunda elde edilecek verilerle 40’a yakın sektörde yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ödüllendirilecek. Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da itibarını en çok artıran markalarla birlikte bu başarının en büyük paydaşı olan reklam ajansları, medya planlama ve halkla ilişkiler şirketleri de “halk jürisi” tarafından ödüllendirilecek.

Onlarca kategoride ödül verilecek

2015 yılında 12 sektör üzerinden değerlendirme yapılan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nun kapsamı yıllar içinde sektörde gelen talepler doğrultusunda genişletildi. Bu yıl 40’a yakın kategoride marka ve paydaşlarının performansı halk jürisi tarafından değerlendirilecek.

Araştırmanın temelini oluşturan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” yüz yüze anket yöntemiyle gerçekleştirilirken çalışmanın modeli “Genel Başarı” ve “Yıl Performansı” olmak üzere iki aşamadan oluşuyor. Genel başarı değeri “Marka Bilinirliği”, “Yakından Tanıma Skoru”, “Güven Skoru”, “Farklılık Skoru”, “Tavsiye Skoru’’, “Ticari Faaliyetlerini Destekleme Skoru’’, “Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni Skoru’’, “İletişim ve Reklam Çalışmaları Beğeni Skoru” ve “Genel Beğeni Skoru” olmak üzere dokuz ana kriterin itibar ve marka değeri üzerindeki etkisine göre ağırlıklandırılmasıyla ortaya konuluyor. Çalışmanın ikinci ayağı olan 2017 performans değerlendirilmesindeyse aynı kriterlere göre markaların yıl içi başarıları belirleniyor.

En çalışkan markalar ve ajansları ödüllendirilecek

Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, pazarlama sektöründe işin reklamverenler tarafından yapıldığını ve paydaşlarının geri planda kaldığını, oysa itibarın ve markanın bir takım işiyle ortaya çıktığını dile getirerek, “The ONE Awards da tam olarak arka plandaki isimleri ortaya çıkarıyor” diyor. Özen, The ONE Awards’ın en kritik ve önemli yanlarından birinin ödüllerin “halk jürisi” tarafından belirlenmesi olduğunu dile getirerek araştırma sonuçlarının tamamen objektif olduğuna dikkat çekiyor. Özen sözlerini şöyle noktalıyor: “Markaların yılsonu karnesi olan bu yarışma yıl içinde en çok çalışan markaları ve ajansları belirliyor.”

İş birliklerini ödüllendiriyoruz

Pazarlama sektöründe başarılı işlerin ödüllendirildiği birçok yarışmanın olduğunu ve daha da olması gerektiğini ifade eden AKADEMETRE Research & Strategic Planning Yönetim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Zeytin, bu yarışmalarının kapsadığı alanların azlığına dikkat çekerek “Yarışmaların bazıları halkla ilişkiler ajanslarını, bazıları sadece reklam ve iletişime yönelik kriterleri göz önünde bulunduruyor. Biz de bu boşluğu doldurarak bütünleşik pazarlama ruhunu ve iş birliklerinden oluşan toplamı ödüllendirmek için harekete geçtik. İşe yaradı ve büyük ses getirdi. Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da en başarılı marka olma şartı aranmadan, en fazla çaba gösteren ve itibar artışı sağlayan markaları alkışlayacağız” diyor.

1 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
2 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
3 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
4 Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
5 İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Brandverse Awards
Brandverse Awards’ta yılın en iyileri ödüllerine kavuştu
KFC Uçarak Kapında
KFC Türkiye, pilot Uygulaması “Uçarak Parkında” ile parklarda da lezzetseverlerin yanında!
Brandverse Awards metaverse
Brandverse Awards’un metaverse’te gerçekleşecek ödül törenine davetlisiniz…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'nin Outdoor markaları
Haberler
Türkiye’nin Outdoor markaları
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Dijital gençleri nerede bulabiliriz?
Haberler
Dijital gençleri nerede bulabiliriz?
Nafizcan Önder
23 Mayıs 2022
Seyahat harcamaları pandemi öncesi seviyelere ulaştı
Haberler
Seyahat harcamaları yön değiştiriyor
Gizem Yıldız
4 hafta önce
Kiralardaki artış dudak uçuklatıyor: Peki en çok artış hangi şehirde?
Haberler
Kiralardaki artış dudak uçuklatıyor: Peki en çok artış hangi şehirde?
Berçem Sultan Kaya
4 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.