5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dijital pazarlama ile gelirler yüzde 20 artıyor
Haberler

Dijital pazarlama ile gelirler yüzde 20 artıyor

Marketing Türkiye
26 Ağustos 2020
1 dk okuma

Boston Consulting Group (BCG) tarafından yapılan araştırmaya göre, dijital pazarlama yeteneklerini geliştiren işletmeler, gelirlerini yüzde 20 artırırken maliyetlerini yüzde 30 azaltabiliyor.

Boston Consulting Group’un gerçekleştirdiği “Veriye dayalı pazarlamadaki dönüşümle güçlü büyümeyi sağlama” araştırmasına göre, dijital pazarlama yeteneklerini geliştiren işletmeler, yüzde 20’lere kadar gelir artışı ve maliyetlerde de yüzde 30’a varan tasarruflar elde edebiliyor. Araştırma aynı zamanda, kurum kültürü gelişiminin en az dijital pazarlama araçları kadar önemli olduğuna da işaret ediyor. Araştırmada kurum kültürünün ve insan faktörünün dijital pazarlama üzerindeki yüksek etkisi ortaya koyuluyor.

Veriyi kullanan gelirini yüzde 33 artırıyor

BCG tarafından açıklanan araştırma, veriye dayalı ileri teknolojilerin kullanımının dört ila altı haftada etki ettiğini gösteriyor. Reklam verenler bu sayede hedef kitlelerine dokunan aksiyonlarını yüzde 50 oranında artırabiliyorlar. Bu artış, işlem başına maliyette yüzde 44 oranında tasarruf ve reklam harcamalarından elde edilen gelirde yüzde 33’e varan artış avantajı sunuyor.

İK Profesyonellerinin radarında dijital pazarlama var

Şirketler için dijital pazarlamanın artık alternatif değil ana strateji olduğuna dikkat çeken EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül: “Bu alanda yeterince uzmanlaşmak, faklı satış kanalları hakkında bilgi sahibi olmak ve yetkinlik alanını geliştirmek, ciddi ve derin bir bilgi birikimi gerektiriyor. Dijital pazarlamada başarılı stratejiler oluşturmak isteyen şirketler, kurum kültürlerine yatırım yaparken bu alanda yetkin insan kaynaklarına ulaşmak ve mevcut pazarlama takımına yeni yetenekler kazandırmak için çaba harcıyor. Yetişmiş insan kaynağı, şirketlere yüzde 20’lere varan ek kazançlar sağlıyor. Maliyetlerde ise yüzde 30’lara varan bir tasarruf sağlanabiliyor” dedi. EG Bilişim’in her büyüklükteki işletmenin dijital pazarlama teknolojilerinden kolayca yararlanabilmesini sağladığını kaydeden Bülbül, sözlerini şöyle noktaladı: “İşletmelere dijital pazarlama alanında oluşturduğumuz bilgi birikimimizi aktararak bu alanda varmak istedikleri hedefe yönelik stratejilerini belirliyor ve onlarla birlikte bu hedefe emin adımlarla ilerliyoruz” dedi.

dijital pazarlama
1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Yaratıcılığın rotası yeniden oluşturuluyor!
Yaratıcılığın rotası yeniden oluşturuluyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haribo Hollanda’daki ürünlerini geri çağırdı: Şekerlemelerde marihuana tespit edildi!
Haberler
Haribo Hollanda’daki ürünlerini geri çağırdı: Şekerlemelerde marihuana tespit edildi!
Nafizcan Önder
30 Mayıs 2025
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Haberler
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Marketing Türkiye
3 saat önce
TikTok'ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter'a dönüşmek...
Haberler
TikTok’ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter’a dönüşmek…
Sena Tufan
31 Mayıs 2025
Trump'ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Haberler
Trump’ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Marketing Türkiye
26 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.