Dijital ekranları etkili kullanmanın 10 yolu

 

Reklamlarda dijital içeriklerin önemi zaman geçtikçe artarken, içerik üretimi yalnızca yazılı olmaktan çıkıp, görsel ağırlıklı bir harita izlemeye başladı.

Digital Signage olarak bilinen, ‘Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları’ fonksiyonel kullanıldıklarında, tam anlamıyla dijital dünyanın nimetlerinden yüksek verilmle yararlanmış oluyorsunuz. Firmalara ‘Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları’ hizmeti sunan Sistem 9, merak edilen soruları yanıtlayan bir çalışma yaptı. Firmanın Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Akın, hizmetlerinin firmalara sağladığı yararları 10 maddede şöyle özetliyor:

1-Kurum, kuruluş veya firmalar içerik ve görsellerini dijital ekranlar üzerinden anında güncelleyebiliyor. Ayrıca bu ekranları kullanılarak personellerine istedikleri zaman eğitim verebiliyor.

2-Bilgi ve görsellerini ekranlara haftanın her günü ya da günün belli saatlerinde istenilen zaman diliminde yansıtabilirler. Müşterilerinin geribildirim, yorum hatta anketlerine verdiği yanıtları da ekrandan gösterebilirler.

3- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının onlara sunduğu gerçek ve algılanan bekleme sürelerini azaltan özelliğinden yararlanıp, müşteri memnuniyetini arttırıp, marka bilincini pekiştirebilirler.

4- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarını birden fazla lokasyonda, görsel tutarlılık ve uyum içinde tek merkezden kontrol edebilirler.

5- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının interaktif özelliği sayesinde müşterilerine özel hizmet veya teklifler sunup, onlarla iletişime geçebilir, etkileşimli yönlendirme seçenekleri sunabilirler.

6- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranları sayesinde, grafik, tasarım, baskı, kâğıt, nakliye gibi operasyonel giderlerden kurtulup maliyet yüklerini azaltabilirler.

7-Kurumlar dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarıyla müşteri sadakati yaratmak için, maç sonucu, hava-yol durumu gibi içerikleri, promosyon veya duyurularını anında müşterilerine iletebilirler.

8-Görsel bilgi ekranlarının sunduğu yüksek çözünürlüklü hareketli grafikler ve videoları kullanarak daha fazla dikkat çekerek, müşterinin satın alma duygusunu teşvik edebilirler.

9- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının gücünden yararlanarak yenilikçi zengin içerikli bir tanıtım platformuna kavuşup, müşteriye sunacakları ileri teknolojiye sahip mağaza tasarımları sayesinde onları kolayca içeri çekebilirler.

10- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranları aracılığıyla özel fırsatları veya indirim kuponlarını sunarak, ekranlara bakan kişi sayısını arttırabilirler. Müşterinin paylaştığı fotoğraf, video, sosyal durum ve etiketleri de ekranlara yansıtabilirler.

İLGİLİ HABERLER