22 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dijital ekranları etkili kullanmanın 10 yolu
Haberler

Dijital ekranları etkili kullanmanın 10 yolu

Marketing Türkiye
27 Mart 2016
2 dk okuma

 

Reklamlarda dijital içeriklerin önemi zaman geçtikçe artarken, içerik üretimi yalnızca yazılı olmaktan çıkıp, görsel ağırlıklı bir harita izlemeye başladı.

Digital Signage olarak bilinen, ‘Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları’ fonksiyonel kullanıldıklarında, tam anlamıyla dijital dünyanın nimetlerinden yüksek verilmle yararlanmış oluyorsunuz. Firmalara ‘Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları’ hizmeti sunan Sistem 9, merak edilen soruları yanıtlayan bir çalışma yaptı. Firmanın Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Akın, hizmetlerinin firmalara sağladığı yararları 10 maddede şöyle özetliyor:

1-Kurum, kuruluş veya firmalar içerik ve görsellerini dijital ekranlar üzerinden anında güncelleyebiliyor. Ayrıca bu ekranları kullanılarak personellerine istedikleri zaman eğitim verebiliyor.

Dijital ekranları etkili kullanmanın 10 yolu

2-Bilgi ve görsellerini ekranlara haftanın her günü ya da günün belli saatlerinde istenilen zaman diliminde yansıtabilirler. Müşterilerinin geribildirim, yorum hatta anketlerine verdiği yanıtları da ekrandan gösterebilirler.

3- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının onlara sunduğu gerçek ve algılanan bekleme sürelerini azaltan özelliğinden yararlanıp, müşteri memnuniyetini arttırıp, marka bilincini pekiştirebilirler.

Dijital ekranları etkili kullanmanın 10 yolu

4- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarını birden fazla lokasyonda, görsel tutarlılık ve uyum içinde tek merkezden kontrol edebilirler.

5- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının interaktif özelliği sayesinde müşterilerine özel hizmet veya teklifler sunup, onlarla iletişime geçebilir, etkileşimli yönlendirme seçenekleri sunabilirler.

Dijital ekranları etkili kullanmanın 10 yolu

6- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranları sayesinde, grafik, tasarım, baskı, kâğıt, nakliye gibi operasyonel giderlerden kurtulup maliyet yüklerini azaltabilirler.

7-Kurumlar dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarıyla müşteri sadakati yaratmak için, maç sonucu, hava-yol durumu gibi içerikleri, promosyon veya duyurularını anında müşterilerine iletebilirler.

8-Görsel bilgi ekranlarının sunduğu yüksek çözünürlüklü hareketli grafikler ve videoları kullanarak daha fazla dikkat çekerek, müşterinin satın alma duygusunu teşvik edebilirler.

Dijital ekranları etkili kullanmanın 10 yolu

9- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının gücünden yararlanarak yenilikçi zengin içerikli bir tanıtım platformuna kavuşup, müşteriye sunacakları ileri teknolojiye sahip mağaza tasarımları sayesinde onları kolayca içeri çekebilirler.

Dijital ekranları etkili kullanmanın 10 yolu

10- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranları aracılığıyla özel fırsatları veya indirim kuponlarını sunarak, ekranlara bakan kişi sayısını arttırabilirler. Müşterinin paylaştığı fotoğraf, video, sosyal durum ve etiketleri de ekranlara yansıtabilirler.

Dijital ekranları etkili kullanmanın 10 yolu

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
4 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
5 AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
Güncel Haberler
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!
Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!
Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!
Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Haberler
Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Haberler
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ali SAYDAM
3 hafta önce
C Level Club, SAR ile birlikte inisiyatif alıyor çünkü başka yurt yok!
Haberler
C Level Club, SAR ile birlikte inisiyatif alıyor çünkü başka yurt yok!
Sena Tufan
22 Eylül 2025
İki ikon bir arada: Coca-Cola × Converse Chuck 70 koleksiyonu
Haberler
İki ikon bir arada: Coca-Cola × Converse Chuck 70 koleksiyonu
Nafizcan Önder
13 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.