5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
‘Dijital çağda Aşk’ araştırması Facebook profilinizin inceleme altında olduğunu gösteriyor!
Haberler

‘Dijital çağda Aşk’ araştırması Facebook profilinizin inceleme altında olduğunu gösteriyor!

Marketing Türkiye
27 Ocak 2016
2 dk okuma

 

5 milyondan fazla üyesi bulunan eÇift, ‘Dijital çağda aşk’ konulu bir araştırmasının sonuçlarını açıkladı.

Ankete yaklaşık 1000 kişi katıldı.

Dijital Çağda Aşk araştırmasının dikkat çeken sonuçları ise şöyle:

Yeni tanıştığınız birini İnternet üzerinden araştırır mısınız yoksa hiç bakmam kendim tanırım mı dersiniz sorusuna, araştırmaya katılanların %62’si  İnternet üzerinden araştırırım derken %38’i  araştırmam, kendim tanımaya çalışırım dedi. Biriyle tanıştığınızda ilk hangi sosyal medya hesabına bakarsınız sorusuna ankete katılanların %85’i Facebook derken %9’u Instagram,%4’ü  Linkedin, %2’si  ise Twitter dedi.

Çıkan sonuca göre, Facebook profilinizdeki fotoğraflardan, paylaşımlarınıza, ortak arkadaşlarınızdan ilgili alanlarınıza kadar tüm bilgiler potansiyel sevgiliniz tarafından inceleniyor!

-Sevgilinizle kavga ettiğinize kendinizi nasıl ifade etmeye çalışırsınız diye sorulduğunda katılımcıların %77’si yüz yüze dedi.

-Aklıma geleni telefonumdan sms atarım diyenler %11 ile ikinci sırada yer alırken,  telefonda konuşarak derdimi anlatırım diyenler %9,  uzun bir e-posta atarım diyenler ise katılımcıların sadece %3’üydü.  

-Kavga ya da ayrılıkta ilk sosyal medya hareketiniz ne olur diye sorulduğunda eÇift üyelerinin %46’sı ‘onu hemen arkadaşlıktan çıkarmak’ dedi. Katılımcıların %22’si sosyal medya hesaplarımdan onu engellemek derken %18’i ilişki durumunu değiştirmek, %14’ü  fotoğraflarını silmek dedi.

Sizce sosyal medya ve teknoloji günümüz ilişkilerini pozitif mi negatif mi etkiliyor diye sorulduğunda ankete katılanların %64’ü ilişkilerinin negatif etkilediğini söylerken, %36’sı sosyal medya ve teknolojinin pozitif bir etkisi olduğunu söyledi.

Sevgilinizin sosyal medya hesaplarına gizlice girer miydiniz diye sorulduğunda ise %65’i  hayır derken, %35’i evet tedbiri elden bırakmamak lazım ya da sadece şüphe duyunca sosyal medya hesaplarına bakarım dedi. Teknoloji ve sosyal medya aracılığıyla sevgilinizle 7/24 sürekli iletişimde olmaktan mutlu musunuz sorusuna ise ankete katılanların %40’ı bundan rahatsız olduğunu belirtti.

eÇift Pazarlama Direktörü Seda Dağaşan konuyla ilgili: “Yeni bir ilişkiye dijital ortamda başlayıp, dijital küsen ve barışan sayısı her geçen gün biraz daha artıyor.Bu nedenle ‘Aşk ve ilişkiler’ gibi kavramalarda da bir evrimleşme süreci gözlemiyoruz.  Geçmişte analog aşklar yaşanırdı, şimdi ise aşklar  arkadaşlık sitelerinde farklı şehir hatta ülkelerden kişilerin iki ekran  karşısında online iletişime geçmesi  olarak evrimleşti. İkili ilişki iletişiminde şüphesiz bir bilinç değişimi yaşanıyor. En önemli dönüm noktası  sosyal medya kanalları ve arkadaşlık sitelerinin büyük bir ivme ile artması.” dedi.

 

1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Yaratıcılığın rotası yeniden oluşturuluyor!
Yaratıcılığın rotası yeniden oluşturuluyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Haberler
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Marketing Türkiye
2 hafta önce
adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
Haberler
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
İrem Alimoğlu
15 Mayıs 2025
Duru ve AÇEV’le çocuklar "Oynaya Oynaya" iyileşiyor
Haberler
Duru ve AÇEV’le çocuklar “Oynaya Oynaya” iyileşiyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
Reklam sektörüne yeni brief: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
Reklam sektörüne yeni brief: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.