Dijital reklamın şifreleri C Level Club’da çözülecek
Üst düzey pazarlama iletişimi profesyonelleri arasında bilgi paylaşımını artırmak amacıyla Marketing Türkiye tarafından kurulan C Level Club etkinliklerine devam ediyor. 20 Aralık Perşembe günü Hilton Bomonti’de gerçekleşecek etkinlikte Digital Neuro araştırmasının detayları konuşulacak.
Marketing Türkiye’nin geleneksel olarak düzenlediği C Level Club toplantıları, ThinkNeuro ve YouthWorks’ün gerçekleştirdiği dijital reklam yapan ya da yapmak isteyen ajans ve markalar için rehber niteliğinde olan Türkiye’nin ilk Digital Neuro araştırmasının inceleneceği özel bir etkinlikle devam ediyor. 20 Aralık Perşembe günü Hilton Bomonti’de gerçekleşecek buluşmada güncel ve çarpıcı araştırma sonuçlarıyla nöropazarlamanın marka takımlarına sunduğu içgörüler paylaşılacak.
ThinkNeuro CEO’su Doç. Dr. Yener Girişken ve YouthWorks Ajans Başkanı Serhat Gürcü “Etkili Dijital Reklamların Kodları – Türkiye’nin İlk Digital Neuro Araştırması” konulu sunumuyla etkinlikte yer alacak.
Dijital reklamda başarının sırlarını, doğru bilinen yanlışları ve dijital ile televizyon reklamlarının arasındaki farkları, benzerlikleri, hangisinin bilinirlik yaratmada, hangisinin satın almaya yönlendirmede etkili olduğunu ortaya koyan Digital Neuro araştırmanın sonuçları C Level Club’da açıklanarak dijital reklamın şifrelerine ışık tutulacak.